  • 1. Data: 2006-03-08 11:21:09
    Temat: Przelew z Niemiec do Polski. Ile czasu?
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Witam :) Pytanie jak w temacie. Jeśli przelew został zrobiony w piątek to
    kiedy powinien dotrzeć do Multibanku?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-08 11:25:55
    Temat: Re: Przelew z Niemiec do Polski. Ile czasu?
    Od: "KOTski" <K...@y...com>

    > kiedy powinien dotrzeć do Multibanku?
    > pozdrawiam

    Jam mam konto w VW (niemiecki) i do mnie przychoodzi w ok. 40 minut (bo z
    NIemiec)

    spred

  • 3. Data: 2006-03-08 11:38:29
    Od: " MM" <n...@g...pl>

    KOTski <K...@y...com> napisał(a):

    > Jam mam konto w VW (niemiecki) i do mnie przychoodzi w ok. 40 minut (bo z
    > NIemiec)
    >
    > spred

    Z doświadczenia wiem, że trwa to ok. 2-3 dni. Zależy też kiedy jest zrobiony
    rano czy wieczorem. Jak wieczorem to tego dnia nie liczysz. Pzdr.

  • 4. Data: 2006-03-08 18:54:40
    Od: Anka <b...@b...com>

    MM napisał(a):

    > Z doświadczenia wiem, że trwa to ok. 2-3 dni. Zależy też kiedy jest zrobiony
    > rano czy wieczorem. Jak wieczorem to tego dnia nie liczysz. Pzdr.

    To zależy, przez ile banków przelew przechodzi, bo cęsto nie idzie
    bezpośrednio z banku nadawcy o odbiorcy, tylko przez pośredników - jeśli
    nie był wysłany jako ekspres, każdy bank po drodze zabiera 2 dni.

    anka

  • 5. Data: 2006-03-08 22:48:20
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <dun93t$7ki$1@nemesis.news.tpi.pl>, b...@b...com says...

    > To zależy, przez ile banków przelew przechodzi, bo cęsto nie idzie
    > bezpośrednio z banku nadawcy o odbiorcy, tylko przez pośredników - jeśli
    > nie był wysłany jako ekspres, każdy bank po drodze zabiera 2 dni.

    O ile sie nie myle to w systemie STEP maxymalny czas to 5 dni (wlasciwie
    to z jakiegos powodu mysle ze jest to 3 ...ale glowy za to sobie nie dam
    obciac)

    AP

  • 6. Data: 2006-03-09 14:54:24
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Jeśli przelew został zrobiony w piątek to kiedy powinien dotrzeć do
    >Multibanku?

    Przyszedł dzisiaj - czyli szóstego dnia po wykonaniu (wliczając weekend).
    pozdrawiam