  • 1. Data: 2003-06-07 13:42:52
    Temat: kredyt hipoteczny w KredytBanku
    Od: Sławek Owoc <s...@d...agh.edu.plspam>

    Witam

    Czytam regularnie grupe juz od kilku miesiecy ... niedlugo bede chcial
    zaciagnac kredyt na zakup mieszkania w KB (w zlotowkach, raty malejace),
    bylem tam kilka razy, niby wszystko wiem ale ... na pewno sa jakies haczyki,
    pulapki itd o ktorych oni nie mowia jak sie ich nie zapyta itd. Moze ktos
    kto juz przeszedl pozytywnie (a moze i nie) i wzial kredyt moze cos napisac
    wiecej ? (chodzi i o wszelkie "niespodzianki" kotre wyszly przy podpsianiu
    umowy itd itp - wszelkie ciekawostki beda mile widziane.

    Pozdrawiam
    SLawek

  • 2. Data: 2003-06-07 18:06:47
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w KredytBanku
    Od: t...@p...onet.pl

    > Pozdrawiam
    > SLawek

    1. Do czasu ustanowienia hipoteki płacisz 0,07%/miesięcznie kwoty kredytu
    (chyba zła wiadomość)
    2. Bank ubezpiecza Cię na Zycie za co nic nie płacisz (chyba dobra wiadomość)

    Pozdrowienia Tensor1.

  • 3. Data: 2003-06-08 00:24:59
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
    > 1. Do czasu ustanowienia hipoteki płacisz 0,07%/miesięcznie kwoty kredytu
    > (chyba zła wiadomość)

    Nie taka zła - w GE do czasu ustanowienia hipoteki oprocentowanie jest
    wyższe o 2% (o tyle zwiększona jest marża banku). W moim przypadku
    przekłada się to na 100zł więcej/miesiąc. Ale Sławek chyba jest z
    Krakowa, a u nas dość szybko uwijają się w sądach z KW :-), więc co
    najwyżej przez miesiąc, dwa zapłaci więcej.

    Pozdrawiam,

    Marek

  • 4. Data: 2003-06-08 15:01:20
    Od: Sławek Owoc <s...@d...agh.edu.plspam>

    "Marek Madej" <m...@w...interia.i-to.pl> wrote in message

> [...]
    > Krakowa, a u nas dość szybko uwijają się w sądach z KW :-), więc co
    > najwyżej przez miesiąc, dwa zapłaci więcej.

    podobno nawet w 2 tygodnie zalatwiaja takie cos ... ale zobaczymy juz
    wkrotce ;)

    Podrawiam
    SLawek

  • 5. Data: 2003-06-08 15:51:45
    Od: Sławek Owoc <s...@d...agh.edu.plspam>

    i mam jeszcze jedno pytanie .. czy umowa o prace musi byc na czas
    nieokreslony zeby moc wziasc kredyt w KB ??

    Pozdrawiam
    SLawek

  • 6. Data: 2003-06-08 20:56:44
    Od: "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl>

    musi. Byłem dwa dni temu o to pytać.
    Boa.

  • 7. Data: 2003-06-09 11:14:24
    Od: "Maurycy" <m...@w...pl>

    > podobno nawet w 2 tygodnie zalatwiaja takie cos ... ale zobaczymy juz
    > wkrotce ;)
    U mnie tez obiecywali w dwa tygodnie. Gdy 13 dnia dalej nic nie bylo wiadomo
    poprosilem o spotkanie z p. dyrektor. I sama ta prosba wystarczyla, ze
    zdazyli na 15 dzien. Co ciekawe na umowie zmieniona byla data wniosku o
    jeden dzien, przez co teoretycznie zmiescili sie w terminie 14 dni.

    Aczkolwiek kompetencje pracownikow w oddziale w ktorym bralem kredyt byly
    zenujace - pani z dzialu kredytowego nie potrafila nawet policzyc wysokosci
    odsetek za pierwsze miesiace:(. No ale dzieki Tensorowi sam to obliczylem:)

    Co do niespodzianek, to oprocz tych o ktorych wspomnial Tensor (tj.
    ubezpieczenie kredytu i ubezpieczenie na zycie), to tylko okazalo sie, ze ta
    "kompetentna" pani zechciala dodatkowo jeszcze obejrzec lokal, aczkolwiek
    nie spowodowalo to zadnych dodatkowych kosztow.

    Pozdrawiam,
    Maurycy

  • 8. Data: 2003-06-09 12:21:15
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > "kompetentna" pani zechciala dodatkowo jeszcze obejrzec lokal, aczkolwiek
    > nie spowodowalo to zadnych dodatkowych kosztow.

    Dla nowych klientów byłoby znacznie lepiej abyś zdradził oddział w którym
    pracuje ta "kompetentna" Pani. Wydaje mi się, że odpowiednie służby kontrolne
    KB czytają tą listę, zaś ich reakcja jest raczej zdecydowana.
    Tensor1.
    PS. Według nowych strategii rozwoju Kredyty Mieszkaniowe dla KB są priorytetowe.

  • 9. Data: 2003-06-09 13:22:42
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Jest tak na pewno. Maja taki nawal pracy ze sciagaja ludzi z urlopu. Tak
    bylo z Pania ktora sie moim wnioskiem zajmowala. Maja braki kadrowe. Reklama
    zrobila swoje.

  • 10. Data: 2003-06-09 14:16:35
    Od: "TT" <t...@p...gazeta.pl>

    W KB należy uważać na przewalutowania, odbywają się one po najbardziej
    niekorzystnym kursie (Pieniądze sprzedaż) dla kredytobiorcy.

    Pozdrawiam
    Tomek