  • 1. Data: 2003-06-07 06:47:40
    Temat: ING Maestro PANI i 151pln
    Od: "kasza" <k...@2...pl.nospam>

    Witam!

    Kilka osob na grupie chwalilo sie, ze zostali zaszczyceni telefonami o
    wygranej 151pln. Do mnie rowniez zadzwonila pani i przekazala ta mila
    informacje. Dodala, ze w momencie aktywacji bede mial pieniazki na koncie
    karty, najpozniej do konca maja. Niestety rozminela sie z prawda ;(

    Stad moje niesmiale pytanie: widzieliscie juz te pieniazki na koncie karty?
    Moze oprocz aktywacji w oddziale trzeba zrobic cos jeszcze? (fikolka w
    obecnosci naczelnika, albo jakis szpagat? ;-)

    --
    kasza

  • 2. Data: 2003-06-07 08:44:56
    Temat: Re: ING Maestro PANI i 151pln
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "kasza" <k...@2...pl.nospam> wrote in message
> [...]
    > Moze oprocz aktywacji w oddziale trzeba zrobic cos jeszcze? (fikolka w
    > obecnosci naczelnika, albo jakis szpagat? ;-)

    ja też właśnie czekam na kasę, ale ani na moim koncie, ani na koncie żony
    się nie pojawiła :(
    może pomyliło im się z końcem miesiąca, ale czerwca :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-06-07 11:37:23
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    Osobnik podający się za plusz<p...@i...usun_spam.pl> nagryzmolił(a) w

    > ja też właśnie czekam na kasę, ale ani na moim koncie, ani na koncie
    > żony się nie pojawiła :(
    > może pomyliło im się z końcem miesiąca, ale czerwca :)

    A orientuje się ktoś czy może w najbliższym czasie będą podobne promocje
    tych kart prepaidowych ING?
    Chcę sobie taką kupić, ale nie spieszy mi się i może lepiej poczekać na
    jakąś promocje??

    Pozdrawiam
    Admin www.tramping.slask.prv.pl

  • 4. Data: 2003-06-07 15:53:51
    Od: "Rafal Brandt" <R...@w...pl>

    Użytkownik "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bbsipi$egl$1@inews.gazeta.pl...
    > Osobnik podający się za plusz<p...@i...usun_spam.pl> nagryzmolił(a) w

    Niestety, ale rowniez kein Geld na moim koncie. A mialo byc 151 PLN jak sie
    aktywowalo do 31 maja wlacznie. Moze ta kase lew pozarl ? heh....

    Pozdrawiam

    RaFaL

    Reklama: Strona o platnosciach i mym posrednictwie w platnosciach Paypal
    powstaje. Naprawde tanio. Szczegoly wkrotce.

  • 5. Data: 2003-06-10 10:39:59
    Temat: Re: ING nie stać wypłacić 22801zł nagród!
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > karty, najpozniej do konca maja. Niestety rozminela sie z prawda ;(
    >
    > Stad moje niesmiale pytanie: widzieliscie juz te pieniazki na koncie karty?

    Widać ING BŚL. to bardzo biedny bank i nie potrafi zebrać 23 tysięcy zł
    na wypłacenie nagród, łamiąc regulamin konkursu, który sam ustalił.

    W ubiegłym tygodniu na Call Center dowiedziałem się,
    że 'wynikło pewne opóźnienie i karty zostaną doładowane do końca tygodnia'
    (do 6.VI) dziś, że 'wtedy gdy zostanie opublikowana lista laureatów,
    najpóźniej do 15.VI'
    Za tydzień pewnie się dowiem, że teraz zbierają na wypłaty dla pracowników,
    więc może do końca miesiąca ...

    W sumie to DOSKONAŁA REKLAMA TEGO BANKU :-PPPP