    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny w KredytBanku
    Date: 9 Jun 2003 14:21:15 +0200

    > U mnie tez obiecywali w dwa tygodnie. Gdy 13 dnia dalej nic nie bylo wiadomo
    > poprosilem o spotkanie z p. dyrektor. I sama ta prosba wystarczyla, ze
    > zdazyli na 15 dzien. Co ciekawe na umowie zmieniona byla data wniosku o
    > jeden dzien, przez co teoretycznie zmiescili sie w terminie 14 dni.
    >
    > Aczkolwiek kompetencje pracownikow w oddziale w ktorym bralem kredyt byly
    > zenujace - pani z dzialu kredytowego nie potrafila nawet policzyc wysokosci
    > odsetek za pierwsze miesiace:(. No ale dzieki Tensorowi sam to obliczylem:)
    >
    > Co do niespodzianek, to oprocz tych o ktorych wspomnial Tensor (tj.
> [...]
    Dla nowych klientów byłoby znacznie lepiej abyś zdradził oddział w którym
    pracuje ta "kompetentna" Pani. Wydaje mi się, że odpowiednie służby kontrolne
    KB czytają tą listę, zaś ich reakcja jest raczej zdecydowana.
    Tensor1.
    PS. Według nowych strategii rozwoju Kredyty Mieszkaniowe dla KB są priorytetowe.