  • 11. Data: 2003-06-09 15:01:25
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w KredytBanku
    Od: "Maurycy" <m...@w...pl>

    > Dla nowych klientów byłoby znacznie lepiej abyś zdradził oddział w którym
    > pracuje ta "kompetentna" Pani.
    Juz podaje: oddzial w Gdyni Filia nr 4 w Gdyni/ul. I Armii Wojska Polskiego

    > Wydaje mi się, że odpowiednie służby kontrolne
    > KB czytają tą listę, zaś ich reakcja jest raczej zdecydowana.
    Jesli faktycznie tak jest, to moze przeczytaja takze ta uwage:)
    Przydalaby sie kontrola ochroniarzy, ktorzy w gdynskich placowkach pelnia
    role pierwszej lini w przypadku kontaktu telefonicznego. Zdazylo sie, ze za
    2min 9.00 taki gosc malo sympatycznym glosem odpowiedzial, ze z nikim nie
    polaczy, bo jeszcze nie ma godziny 9.00, a na prosbe o podanie nazwiska
    wybelkotal cos malo zrozumialego (oddział w Gdyni/ul. Skwer Kosciuszki 15)

    Nie wiem jak to formalnie w KB wyglada, ze w roznych placowkach zadaja
    roznych dokumentow - w jednym (oddzial w Gdyni Filia nr 1 w Gdyni/ul.
    Wladysława IV 32) kierownik placowki pelniacy w zastepstwie role osoby od
    kredytow poinformowal mnie, ze do uzyskania kredytu potrzbuje moje RMUA z
    ostatnich 3 miesiecy. Jak mu powiedzialem, ze otrzymuje je z 6-miesiecznym
    opoznieniem, to stwierdzil, ze nie mam szans na kredyt.
    W innym oddziale za to wogole nikt nie wspomnial o takim dokumencie :-o - ot
    co oddzial, to obyczaj.

    Tak, ze podpadli mi w 3 roznych oddzialach, wiec moje zdanie o KB jest dosc
    cienkie, co nie zmienia faktu, ze ich oferta kredytu hipotecznego w PLN jest
    chyba w chwili obecnej najlepsza na rynku.

    Pozdrawiam,
    Maurycy

  • 12. Data: 2003-06-09 17:44:16
    Od: Sławek Owoc <s...@d...agh.edu.plspam>

    "TT" <t...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > W KB należy uważać na przewalutowania, odbywają się one po najbardziej
    > niekorzystnym kursie (Pieniądze sprzedaż) dla kredytobiorcy.

    hmmm no to jak to bedzie jak przejdziemy do strefy euro ??? automatycznie
    "Za darmow " przewalutuja to ?? wie ktos cos na ten temat ??

    Slawek