  • 1. Data: 2007-07-09 18:34:38
    Temat: kredyt hipoteczny - ponownie...
    Od: "1976" <1...@g...com>

    Witam,
    do końca sierpnia potrzebuje uzyskać kredyt hipoteczny pod zakup mieszkania
    społdzielczo-własnościowego.
    Kwota kredytu to 310 000 zł (wartość nieruchomości 270 000 zł + 40 000
    potrzebne na wyposażenie mieszkania ponieważ mieszkanie oddane będzie w
    stanie deweloperskim).
    Sytuacja rodzinna - 3 osoby , wiek 31 i 32 lata + dziecko - netto dochód
    miesięczny 4200 zł netto (nie jesteśmy małżeństwem), kredyt potrzebuję wziąć
    na jedną osobę a druga jako żyrant(poręczyciel) albo współwłaściciel kredytu
    ale nie mieszkania, nie mamy wziętych żadnych kredytów ani pożyczek, umowa o
    pracę w przypadku osoby na którą ma być mieszkanie to jeszcze 11 miesięcy
    potem przedłużona na kolejne 2,5 roku poręczyciel umowa na czas
    nieokreślony.

    Potrzebuję wziąc kredyt na jak najdłuższy czas min. 30 lat w CHF. Planowana
    spłata 60%-70% kredytu w ciągu 2 lat.

    Zależy mi na tym aby uzyskać kreydyt na rozsądnych warunkach (niska rata) i
    dobrze by było gdyby nie trzeba było do umowy wozić segregatora z papierami,
    pozwoleniami, zgodami, wypisami itd...

    Za mieszkanie będzie płatność w 4 transzach.

    Pytanie moje czy jest możliwość wzięcia kredytu tak żeby płacić tylko raty
    za wykorzystaną transzę ?
    A może jest możliwość wzięcia kredytu w całości i pieniądze byłyby przelane
    na moje konto nie developera i sam bym mu przesyłał wymagane kwoty za
    transze ?
    Pytanie kolejne i najważniejsze jaki bank udzieli nam kredytu ?

    Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

  • 2. Data: 2007-07-09 19:18:54
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - ponownie...
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@W...gazeta.pl>

    W zlotowkach mBank (marza 0,9% plus mechanizm bilansujacy) na 30 lat, Lukas
    na 35 lat lub Millennium nawet na 43 lata.
    W CHF wybor troche mniejszy: glownie Mille, moze GE.
    Jesli kredyt jest wyplacany w transzach to do konca karencji placisz jedynie
    odsetki od wyplaconej kwoty.
    Nie ma szans, by kredyt zostal przelany w calosci na Twoje konto.
    Bank nie bedzie mial zabezpieczenia i zadnej pewnosci, ze dokonasz wplat na
    konto dewelopera i dojdzie do umowy.

  • 3. Data: 2007-07-09 20:24:57
    Od: "szele" <s...@o...pl>

    Tak, jak napisał ziut19 - dla CHF chyba Millenium. Nie są "przodownikami" w
    oferowaniu super warunków kredytu (np. marża), ale mają jeden
    niezaprzeczalny atut - dosyć łagodnie liczą zdolność kredytową i dają
    kredyty na dłuższy okres czasu niż inne Banki (a to dla Państwa jest ważne).
    "Wadą", co dla niektórych, w Mille jest obowiązkowe ubezpieczenie na życie,
    chociaż ja uważam odwrotnie. Życzę powodzenia i pozdrowienia dla Wrocławia
    (tak sądzę po adresie mailowym) od Świdnicy. Jakby co, proszę pisać,
    postaram się odpowiedzieć. Pzdr.

  • 4. Data: 2007-07-09 21:22:39
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "1976" <1...@g...com> napisał(a):
> [...]
    > pracę w przypadku osoby na którą ma być mieszkanie to jeszcze 11 miesięcy
    > potem przedłużona na kolejne 2,5 roku poręczyciel umowa na czas
    Czy jest szansa na dokument od pracodawcy, w ktorym zagwarantuje, ze umowa
    zostanie przedluzona?
    Niestety to tylko kolejne 2,5 roku...
    Lepiej byloby, aby kredyt wziela osoba majaca umowe na czas nieokreslony, a
    ewentualnie ta druga byla poreczycielem...
    Na pewno takie rozwiazanie bedzie sugerowal bank.

    > Potrzebuję wziąc kredyt na jak najdłuższy czas min. 30 lat w CHF.
    > Planowana
    > spłata 60%-70% kredytu w ciągu 2 lat.
    Kredyt mozna otrzymac na znacznie dluzej niz 30 lat, ale jezeli masz zamiar
    splacic go szybciej to wybierz bank, ktory nie bedzie liczyl prowizji za
    to.

    > Zależy mi na tym aby uzyskać kreydyt na rozsądnych warunkach (niska rata)
    > dobrze by było gdyby nie trzeba było do umowy wozić segregatora z
    > papierami,
    > pozwoleniami, zgodami, wypisami itd...
    Troche dokumentow bedzie potrzeba...

    > Za mieszkanie będzie płatność w 4 transzach.
    >
    > Pytanie moje czy jest możliwość wzięcia kredytu tak żeby płacić tylko
    > raty
    > za wykorzystaną transzę ?
    Tak. W przeciwnym wypadku nie mialoby to sensu.

    > A może jest możliwość wzięcia kredytu w całości i pieniądze byłyby
    > przelane
    > na moje konto nie developera i sam bym mu przesyłał wymagane kwoty za
    > transze ?
    nie ma takiej opcji, bo mozesz wyplacic kase i uciec gdzies daleko i z czym
    wtedy zostanie bank?

    ale jezeli znajdziesz bank, w ktorym wyplata w transzach nie bedzie
    oplacalna to pogadaj z developerem czy za wplate calej kasy od razu nie
    dostaniesz rabatu

    > Pytanie kolejne i najważniejsze jaki bank udzieli nam kredytu ?
    > te umowy o prace moga byc problemem, dlatego mozecie nie dostac kredytu w
    banku, ktory oferuje najnizsza prowizje i marze, najlepiej pojdzcie do
    expandera lub OF i zapytajcie doradce o mozliwe banki, a nastepnie SAMI
    zlozcie tam wnioski

    wniosek warto zlozyc na 60 dni przed planowanym terminem wyplaty - to
    bezpieczny termin

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-07-11 21:00:45
    Od: "1976" <1...@g...com>

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    Kredyt będzie wzięty na mnie ze względu na to iż zarobki są dużo wyższe niż
    mojej połówki (umowa na 2,5 roku - w extremalnej sytuacji mam możliwość
    zmiany umowy na dłuższy okres pod ewentualny wymóg banku).
    Wstępnie prawdopodobnie padnie na Kredyt Bank. Jak otrzymamy kredyt to
    napiszę więcej szczegołów jak kogoś będzie to interesować.
    Dziękuje za pozdrowienia i Wrocław pozdrawia Świdnicę :)

    Jeszcze raz dziękuję za odpowiedzi.

  • 6. Data: 2007-07-13 19:55:56
    Od: w...@o...pl

    W pani wypadku warto rozważyc oferty GE Money Banku i Banku
    Millennium. Pozdrawiam.

    ---
    http://www.InformatorKredytowy.pl/ - zestawienie najciekawszych ofert
    kredytowych banków. Wybierz najlepszą oferte dla siebie i skontaktuj
    się z wybranym bankiem bez wychodzenia z domu !