    From: "1976" <1...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt hipoteczny - ponownie...
    Date: Mon, 9 Jul 2007 20:34:38 +0200

    Witam,
    do końca sierpnia potrzebuje uzyskać kredyt hipoteczny pod zakup mieszkania
    społdzielczo-własnościowego.
    Kwota kredytu to 310 000 zł (wartość nieruchomości 270 000 zł + 40 000
    potrzebne na wyposażenie mieszkania ponieważ mieszkanie oddane będzie w
    stanie deweloperskim).
    Sytuacja rodzinna - 3 osoby , wiek 31 i 32 lata + dziecko - netto dochód
    miesięczny 4200 zł netto (nie jesteśmy małżeństwem), kredyt potrzebuję wziąć
    na jedną osobę a druga jako żyrant(poręczyciel) albo współwłaściciel kredytu
    ale nie mieszkania, nie mamy wziętych żadnych kredytów ani pożyczek, umowa o
    pracę w przypadku osoby na którą ma być mieszkanie to jeszcze 11 miesięcy
    potem przedłużona na kolejne 2,5 roku poręczyciel umowa na czas
    nieokreślony.

    Potrzebuję wziąc kredyt na jak najdłuższy czas min. 30 lat w CHF. Planowana
    spłata 60%-70% kredytu w ciągu 2 lat.

    Zależy mi na tym aby uzyskać kreydyt na rozsądnych warunkach (niska rata) i
    dobrze by było gdyby nie trzeba było do umowy wozić segregatora z papierami,
    pozwoleniami, zgodami, wypisami itd...

    Za mieszkanie będzie płatność w 4 transzach.

    Pytanie moje czy jest możliwość wzięcia kredytu tak żeby płacić tylko raty
    za wykorzystaną transzę ?
    A może jest możliwość wzięcia kredytu w całości i pieniądze byłyby przelane
    na moje konto nie developera i sam bym mu przesyłał wymagane kwoty za
    transze ?
    Pytanie kolejne i najważniejsze jaki bank udzieli nam kredytu ?

    Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.