    From: "Jeff.8" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt gotowkowy/pozyczka - ktory bank?
    Date: Wed, 11 Jan 2006 22:09:13 +0100

    Witam

    Wnioskowalem o podwyzszenie limitu kredytu odnawialnego w mBanku,
    poniewaz jednak dotychczas pracowalem na umowe zlecenia (2 lata) a od
    stycznia zatrudniony jestem na umowe o prace (ta sama firma) powiedzieli
    mi NIE. Musze miec ciaglosc zatrudnienia 3 miesiaca a umow zlecenia z
    umowa o prace nie lacza. Bez sensu jak dla mnie - po raz kolejny mBank
    zawiodl.

    Poszukuje wiec banku z ciekawa oferta pod katem pozyczki/kredytu
    gotowkowego. Zastanawiam sie nad pozyczka ekspresowa w PKO SA, przez
    pierwszy rok oprocentowanie wynosi 10,99% mimo iz pozyczke wezme na
    kilka lat, bede chcial ja splacic max po dwoch latach. Prowizja 5% i
    miesieczna skladka ubezpieczeniowa ok 30 zl sugeruja jednak szukac dalej.

    Ktory bank mozecie polecic? Kwota pozyczki to 20k PLN.

    pzdr
    Seba