  • 11. Data: 2002-06-24 10:40:47
    Temat: Re: kradziez przez internet
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Jezeli zakupiony produkt jest na inny adres niz Twoj, a Ty caly czas posiadasz
    karte to luz. Bank musi Ci oddac kase.
    Natomiast jezeli Ci ja ukradli i transakcja zostala wykonana przed
    zastrzezeniem to kiszka.

  • 12. Data: 2002-06-24 10:59:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Jezeli zakupiony produkt jest na inny adres niz Twoj, a Ty caly czas
    posiadasz
    > karte to luz. Bank musi Ci oddac kase.

    Hm... na jakiej podstawie tak twierdzisz? Co jesli zostal kupiony plik mp3?
    Jak e-mail sie nie zgadza to musza oddac kase? ;)

    > Natomiast jezeli Ci ja ukradli i transakcja zostala wykonana przed
    > zastrzezeniem to kiszka.

    A co tu nie widze zwiazku... mozesz wyjasnic?

    Maciej

  • 13. Data: 2002-06-24 15:09:46
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    g...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > karte to luz. Bank musi Ci oddac kase.
    > Natomiast jezeli Ci ja ukradli i transakcja zostala wykonana przed

    Nawet wtedy nie ma kiszki. Transakcja byla bez obecności karty,
    sprzedawca musi udoiwodnić,że toja ja wykonywałem.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 14. Data: 2002-06-24 15:10:22
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    MK <m...@i...pl> wrote:

    > Hm... na jakiej podstawie tak twierdzisz? Co jesli zostal kupiony plik mp3?
    > Jak e-mail sie nie zgadza to musza oddac kase? ;)

    Sprzedawca musi udowodnić, że to Ty zamawiałeś.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 15. Data: 2002-06-25 07:36:25
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Sat, 22 Jun 2002 19:42:37 +0200, "Vizvary II Istvan"
    <v...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Wobec alternatywy Nowej Bankowosci (tzw. odwrotna autoryzacja > autoryzacja
    >przy wplacie, wyplata bez zadnej autoryzacji) wcale ciekawa koncepcja.

    napisz więcej...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2002-06-25 07:48:26
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Jaroslaw Andrzejewski" <j...@d...com.pl> wrote in message

    > napisz więcej...

    Co tu pisac. Zeby wpłacac gotówke musze podpisac dwa kwity. Zeby wyplacac
    (przez internet dokonac zakup) wystarczy znac numer karty.
    Oczywiscie powyzsze nalezy traktowac z pewnym przymruzeniem oka.

    Vizvary

  • 17. Data: 2002-06-26 08:09:00
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    aaa , teraz "kumam czaczę" :-)