  • 1. Data: 2002-06-22 13:42:44
    Temat: Re: OVB - czy ktos slyszal ?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Mi proponowali wspolprace jako ich "agent-doradca", po prostu jako naciagacz. Za
    kazdego ludzika zwerbowanego dla nich, ktore podpisalby z nimi umowe i wplacil
    jednorazowa skladke za rok z gory (ok. 1200 PLN) ja mialbym dostac prowizje w
    wysokosci 300 PLN.

    OVB to jest broker, ktory wybiera najlepsze oferty na rynku (OFE, TFI, lokaty,
    gielda, itd.) i proponuje je klientowi. Nie wiem, na czym to dokladnie polega,
    bo nie chcialo mi sie w to bawic. Na ulotce pamietam, ze mignal mi piesek z
    Wintherturu. Mysle, ze w takim razie isc od razu do Szwajcarow niz do Niemcow,
    ktorzy sa posrednikami.

  • 2. Data: 2002-06-22 13:47:23
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Aha, cos mowil, ze klient mialby na interesie z nimi zarabiac 20% na rok. Pare
    postow wczesniej ktos wspominal o Amplico i z tym samym haslem - "My dajemy 20%
    odsetek rocznie". Chyba powinno byc - "My dawalismy 20%, obecnie powyzej 10% nie
    podskoczymy". Ale to oczywiscie taka reklama.