  • 1. Data: 2002-06-22 14:59:18
    Temat: GE Bank Mieszkaniowy - rozczarowanie!!!!!!!
    Od: "Tom" <t...@i...pl>

    Witam,
    Ge Bank M... stosuje obniżone oprocentowanie dla nowych klientów (o 1,4%).
    Oprocentowanie dla osób które już zaciągnęły kredyt pozostaje na
    niezmienionym poziomie 8,4% (kredyt zaciągany rok temu).
    No cóż podpisałem umowę ale sprawdza się powiedzenie z "Folwarku
    zwierzęcego" - "są równi i równiejsi" Pominę porównywanie szefostwa Banku do
    zwierząt z tego cytatu.
    Zawiodłem się.
    T.

  • 2. Data: 2002-06-22 18:21:48
    Temat: Re: GE Bank Mieszkaniowy - rozczarowanie!!!!!!!
    Od: <g...@p...gazeta.pl>

    > No cóż podpisałem umowę
    No właśnie! Chyba wiedziałeś co robisz i nikt Cię nie zmusił do podpisania?
    > Zawiodłem się
    Na kim? Na "niewidzialnej ręce rynku". która spowodowała obniżenie stóp proc.?
    Bank przecież zachowuje się zgodnie z podpisaną przez Ciebie umową. A jakby
    oprocentowanie w tym czasie wzrosło,a ty miałbyś w umowie mniejsze, to też
    pisałbyś o "Folwarku zwierzęcym"?
    Pozdrawiam,
    Glenn

  • 3. Data: 2002-06-22 19:41:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > oprocentowanie w tym czasie wzrosło,a ty miałbyś w umowie mniejsze, to też
    > pisałbyś o "Folwarku zwierzęcym"?
    > Pozdrawiam,
    > Glenn

    chyba nie, bo oprocentowanie z pewnoscia jest zmienne, wiec bank nie wahalby
    sie i zaraz podnioslby mu.
    A skurw*** jest wprowadzenie oplat "promoocyjnych".
    bo jesli oprocentowanie zmienne, to powinno obowiazywac wszystkich i nowych
    i starych...

    JEdym slowem - bank zachowuje sie po chamasku - ale to nie pierwszy i nie
    ostatni.

  • 4. Data: 2002-06-22 19:42:41
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > No cóż podpisałem umowę ale sprawdza się powiedzenie z "Folwarku
    > zwierzęcego" - "są równi i równiejsi" Pominę porównywanie szefostwa Banku

    To znaczy wziales dlugoterminowy kredyt na stala stope procentowa ??? Hmmmm,
    no nie wierze ... A moze masz zmienna stope procentowa i bank nie zmienil
    swoich stop jako takich tylko obnizke zaserwowal jako forme tymczasowej
    promocji ? Jesli ten drugi wariant, to pewnie po okresie "promocji" obnizy
    stopy dla wszystkich umow. Jesli ten pierwszy - no coz - zagrales na
    mniejsza szanse (ze stopy beda wzrastac) no i wtopa.

    Marek

  • 5. Data: 2002-06-22 20:04:25
    Od: <g...@p...gazeta.pl>

    > chyba nie, bo oprocentowanie z pewnoscia jest zmienne
    no właśnie, zmienne

    > bo jesli oprocentowanie zmienne, to powinno obowiazywac wszystkich i nowych
    > i starych...
    A dlaczego ma obowiązywać nowych i starych? Jakieś podstawy, poza
    nieśmiertelną "sprawiedliwością społeczną" ?
    Pozdrawiam,
    Glenn

  • 6. Data: 2002-06-22 20:12:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A dlaczego ma obowiązywać nowych i starych? Jakieś podstawy, poza
    > nieśmiertelną "sprawiedliwością społeczną" ?

    Jakies podstawy?? Jesli uwazasz, ze jest ok, ze oprocentowanie lokat spadlo
    bardzo, a kredsytw prawie wcale - to twoja sprawa - ja uwazam, ze owszem
    wolno bankom, ale nie jest to ok.
    to samo z tym bankiem na zasadzie - lapiemy jelenia a potem nas to nie
    obchodzi.

    skoro bank podpisuje, ze oprocentowanie jest zmienne, to chyba sie
    zobowiazuje, zarono obnizac jak i podwyzszac je - zaleznie od sytuacji na
    rynku i stop procentowych.
    Czy jest uczciwie, ze tylko jedna strona jest uprzywilejowana, to znaczy
    bank???

    bo jak inaczej nazwac to, ze nie obniza sie stop procentowych, a jedynie
    udziela promocyjnej obizki kredytow...???

    Moim zdaniem powinny byc banki, ktore w latwy sposob umozliwilyby zrolowanie
    kredytu. A ze to pozyczka byla hipoteczna, nalezy osrtzegac ludzxi przed tym
    bankiem i tyle

  • 7. Data: 2002-06-22 20:52:40
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    > Jakies podstawy?? Jesli uwazasz, ze jest ok, ze oprocentowanie lokat
    spadlo
    > bardzo, a kredsytw prawie wcale - to twoja sprawa - ja uwazam, ze owszem
    > wolno bankom, ale nie jest to ok.

    i to jest dla odmiany twoja sprawa - masz prawo myśleć to co chcesz,
    demokrację mamy, ale jeśli pójdziesz do banku, będziesz chciał kredytu,
    zgodzisz się na warunki banku, podpiszesz umowę to nie bądź dzieckiem i nie
    marudź po roku

    ja np. mam niskooprocentowany kredyt w Euro i przez rok było miło, a teraz
    jak widze radośniaczka Millera który chce doprowadxić mnie do kłopotów to
    krew we mnie wrze - i co z tego ? Mam iść z transparentem i tłumaczyć że w
    normalnych państwach człowiek chciałby choć odrobiny pewności tego co będzie
    za rok czy dwa ? że bez takiej podstawowej stabilności nie da się niczego
    planować, nie da się rozkręcać działalności itd .....

  • 8. Data: 2002-06-22 22:07:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > za rok czy dwa ? że bez takiej podstawowej stabilności nie da się niczego
    > planować, nie da się rozkręcać działalności itd .....

    buhehehehe. Szczegolnie jak ci RPP mowi, ze inflacje bedziemy miec taka to a
    taka. hehehehe cene dolara na koniec roku taka to a taka...

  • 9. Data: 2002-06-23 12:32:57
    Od: <g...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > zgodzisz się na warunki banku, podpiszesz umowę to nie bądź dzieckiem i nie
    Otóż to! Amra w ten sposób nigdy żadnego kredytu nie weźmie, bo przecież zawsze
    bank może zrobić jakąś promocję dla nowych klientów i biedaczek będzie czuł się
    pokrzywdzony ;-)))

  • 10. Data: 2002-06-23 13:04:06
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    zawsze
    > bank może zrobić jakąś promocję dla nowych klientów i biedaczek będzie

    eee - jak zaczne brac kredyty to mysle, ze juz rynek sie na tyle
    ustabilizuje, ze nie bedzie takich numerow.. ;)