  • 1. Data: 2002-06-22 15:53:00
    Temat: CITI - KK Mastercard
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy ktos sprawdzil system rozliczania KK Mastercard, ktora zaczelo wydawac CITI?
    Wlasnie dowiedzialem sie od konsultanta, ze przeliczaja tak jak przy VISA,
    czyli EUR - USD - PLN.
    Czy to jest w ogole mozliwe?
    Konsultant zarzekal sie, ze maja w planach to zmienic na EUR - PLN za kilka
    miesiecy ...

    Gdzie tutaj sens?

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-06-22 15:58:38
    Temat: Re: CITI - KK Mastercard
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > czyli EUR - USD - PLN.
    > Czy to jest w ogole mozliwe?
    > Konsultant zarzekal sie, ze maja w planach to zmienic na EUR - PLN za

    Chodzi o to, że Shiti musi się "przestawić" na rozliczanie w Euro.
    Na początku była mowa o okresie 3 m-cy. Ile to wyniesie w rzeczywistości
    nie wiadomo :-)

    hosi

  • 3. Data: 2002-06-22 17:50:17
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Chodzi o to, że Shiti musi się "przestawić" na  rozliczanie w Euro.
    > Na początku była mowa o okresie 3 m-cy. Ile to wyniesie w rzeczywistości

    A tak swoja droga to jak jest rozliczana ta karta? 30 dni + 14 dni na zaplate?
    Tak samo jak VISA z CITI? Jesli zaplace w tym terminie to rozumiem, ze nie ma
    zadnych odsetek?

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 4. Data: 2002-06-23 19:14:22
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

[...]

    Dobrze rozumujesz.

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu.

  • 5. Data: 2002-06-24 13:31:18
    Od: kruca <k...@p...gazeta.pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > Wlasnie dowiedzialem sie od konsultanta, ze przeliczaja tak jak przy VISA,

    A to ciekawostka...

    moze ktos pomoze to wyjasnic - przed chwila dzwonilem do Citi i powiedzieli mi, ze
    KK Mastercard jest przeliczana bezposrednio z EUR na PLN.
    Hej - czy ktos wie jak to naprawde jest?

    Pozdrawiam
    PP

  • 6. Data: 2002-06-24 13:45:19
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    Użytkownik "kruca" <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > moze ktos pomoze to wyjasnic - przed chwila dzwonilem do Citi i
    powiedzieli mi, ze
    > KK Mastercard jest przeliczana bezposrednio z EUR na PLN.
    > Hej - czy ktos wie jak to naprawde jest?

    W Shiti sami nie wiedzą jak jest naprawdę ;-)

    hosi

  • 7. Data: 2002-06-24 19:55:43
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > czy ktos sprawdzil system rozliczania KK Mastercard, ktora zaczelo wydawac CITI?
    > Wlasnie dowiedzialem sie od konsultanta, ze przeliczaja tak jak przy VISA,
    > czyli EUR - USD - PLN.

    A jest taka karta? Na ichniej stronie nic nie ma.

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *