  • 1. Data: 2002-06-22 17:01:47
    Temat: kradziez przez internet
    Od: "Agnieszka" <a...@a...pl>

    Witam,

    Czy mozliwe jest aby jakos odzyskac pieniadze skradzione przez kogos z mojej
    karty. Zrobiono zakupy na moja karte w sklepie internetowym za granica...
    Zaczynam sie zastanwiac czy Banki w ogole zglaszaja takie kradzieze
    odpowiednim instytucjom czy moze uslysze, ze to moja wina, iz nie
    dopilnowalam karty...

    Ech...sprzedawca wystarczy ze zapamieta imie i nazwisko oraz date waznosci
    karty ..numer karty ma na swistku podpisanym przeze mnie i juz....szukaj
    wiatru w polu...
    Chyba jednak wroce do gotowkych zakupow...
    Agnieszka

  • 2. Data: 2002-06-22 17:06:22
    Temat: Re: kradziez przez internet
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Jun 22, 2002 at 07:01:47PM +0200, Agnieszka wrote:

> [...]
    > Zaczynam sie zastanwiac czy Banki w ogole zglaszaja takie kradzieze
    > odpowiednim instytucjom czy moze uslysze, ze to moja wina, iz nie

    A nie myslalas o zareklamowaniu transakcji?

    I do skarpety zamiast konta w banku.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-06-22 17:41:21
    Od: "Agnieszka" <a...@a...pl>

    Transkacja zostala zareklamowa...ale coz z tego jak pieniedzy nie wrocono mi
    i na to sie nie zanosi, bo sprawa jest w toku juz od kliku miesiecy...

    Aga

  • 4. Data: 2002-06-22 17:42:37
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    > I do skarpety zamiast konta w banku.

    Wobec alternatywy Nowej Bankowosci (tzw. odwrotna autoryzacja > autoryzacja
    przy wplacie, wyplata bez zadnej autoryzacji) wcale ciekawa koncepcja.

    Vizvary

  • 5. Data: 2002-06-22 19:11:48
    Od: "Mateusz Muun" <m...@m...net.no.spam.please>

    "Agnieszka" <a...@a...pl> wrote in message
    > Transkacja zostala zareklamowa...ale coz z tego jak pieniedzy nie wrocono
    mi
    > i na to sie nie zanosi, bo sprawa jest w toku juz od kliku miesiecy...
    >
    > Aga

    Osobiscie z VC w Investbanku wyciagalem kaske ponad pol roku. Ale sie
    udalo :)

  • 6. Data: 2002-06-22 19:21:03
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Agnieszka" <a...@a...pl> writes:

    > Transkacja zostala zareklamowa...ale coz z tego jak pieniedzy nie wrocono mi
    > i na to sie nie zanosi, bo sprawa jest w toku juz od kliku miesiecy...

    Czyżby PeKaO SA?

    Zrób jakąś awanturę (pismo do dyrekcji oddziału itp) a jak nie pomoże,
    sprawa dla arbitra...

    --
    ( Marcin Kasperski | Users typically do not know exactly what they want and )
    ( http://www.mk.w.pl | are unable to articulate all that they know. (Parnas) )

  • 7. Data: 2002-06-22 20:09:14
    Od: Gericotel <n...@s...com>

    On Sat, 22 Jun 2002 19:01:47 +0200 "Agnieszka" <a...@a...pl>
    wrote:

> [...]
    > wiatru w polu...
    > Chyba jednak wroce do gotowkych zakupow...

    Polecam NetKarty w kazdej postaci.

    pozdrawiam,
    Radoslaw
    --

    GericoTelecommunications
    email: studio (at) post.pl -- support: [0-642] 246-974

  • 8. Data: 2002-06-22 22:04:14
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 22 Jun 2002 19:41:21 +0200, "Agnieszka"
    <a...@a...pl> wrote:

    >Transkacja zostala zareklamowa...ale coz z tego jak pieniedzy nie wrocono mi
    >i na to sie nie zanosi, bo sprawa jest w toku juz od kliku miesiecy...

    Jaki bank, opisz dokladniej sprawe.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 9. Data: 2002-06-22 22:35:31
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    > Polecam NetKarty w kazdej postaci.
    >
    > pozdrawiam,
    > Radoslaw

    KOMU polecasz? Temu co ukradł, czy temu co okradzono? Zwróc uwagę , że z
    maila w zaden sposób nie wynika, że Agnieszka kiedykolwiek cokolwiek kupiła
    przez Internet lub sobie nawet zazyczyła, by na jego katrte mozna było
    cokolwiek kupic przez Internet.

    Vizvary

  • 10. Data: 2002-06-24 09:08:39
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Agnieszka <a...@a...pl> wrote:
    > Witam,

    > Czy mozliwe jest aby jakos odzyskac pieniadze skradzione przez kogos z mojej
    > karty. Zrobiono zakupy na moja karte w sklepie internetowym za granica...

    Jaka karta, jaki bank?

    > Zaczynam sie zastanwiac czy Banki w ogole zglaszaja takie kradzieze
    > odpowiednim instytucjom czy moze uslysze, ze to moja wina, iz nie
    > dopilnowalam karty...

    Nie usłyszysz. Transakcje bez udziału karty są ryzykowane, ale dla
    sprzedawcy. To on musi udowodnić, że to Ty transakcję przeprowadzałąś.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313