  • 1. Data: 2002-06-22 12:55:12
    Temat: Czy to normalne?
    Od: "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl>

    Witam,
    W dniu 7 czerwca dokonałem przelewu z mBanku na rachunek Polkomtela w
    Citibanku vel Banku Handlowym.
    Jest to standardowa płatność za rachunek telefoniczny.
    Wczoraj otrzymałem wiadomość z Polkomtela, że przelew do nich nie dotarł i
    ukarano mnie standardowo 5 zł za brak opłaty w terminie.
    Co najdziwniejsze przelew był uprzednio zdefiniowany i wykonywany z mojego
    rachunku mbankowego i zawsze docierał bez problemu. Jak się zorientowałem,
    mój błąd polegał na pominięciu jednej cyfry identyfikującej Polkomtel w
    systemie Banku Handlowego. Z pewnością pracownicy BH nie mieli jednak
    trudności z określeniem odbiorcy przelewu na podstawie danych adresowych.
    Nie ma raczej innego Polkomtela z Alei Jerozolimskich 81 w W-wie.
    Po sprawdzeniu okazuje się, że przelew wyszedł z mBanku i nie wrócił.
    Nie ma go też na koncie w Polkomtelu. Bank Handlowy vel Citibank nie chciał
    mi udzielić żadnych informacji.
    Złożyłem reklamację w mBanku i mam nadzieję, że pieniądze się znajdą.
    Zastanawiam się tylko czemu tak długo przetrzymuje je BH i czy to jest
    normalna procedura?
    No i dodam, że wyjaśnienie tej sprawy zajęło mi wczoraj bardzo dużo czasu.
    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 2. Data: 2002-06-22 13:05:54
    Temat: Re: Czy to normalne?
    Od: neo <n...@w...pl>

    Napewno twoim bledem bylo zle wypelnienie przelewu, musisz wziac tez pod
    uwage ze przelewy przesylane sa droga elktroniczna wiec nikt nie bedzie
    zastanawial sie gdzie chciales to wyslac. Zaden bank nie moze tez
    poprawiac twojego przelewu.
    BH napewno nie udzieli ci zadnych informacji (przynajmniej nie powinien)
    poniewaz nie jestes ich klientem.
    Sprawe powinien wyjasnic mbank i to jak najszybciej poniewaz ktos cie
    zaczyna robic w balona. Jesli przelew jest zle wypelniony poprostu wraca
    z powrotem do banku z ktorego zostal wyslany (powinno to trwac nie
    dluzej niz kilka dni).
    Moja rada: idz do mbanku, zarzadaj wyjasnienia co stalo sie z twoimi
    pieniedzmi. MBank powinien skontaktowac sie z BH i to ustalic.
    Jestes klientem mbanku wiec powinni dbac o twoje konto i przelewy.
    Jesli nie wyjasnia ci tego w przeciagu dwoch godzin zamknij konto i
    przenies sie do innego banku, np. BH
    Chyba lepiej na tym wyjdziesz

  • 3. Data: 2002-06-22 13:20:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jesli nie wyjasnia ci tego w przeciagu dwoch godzin zamknij konto i
    > przenies sie do innego banku, np. BH
    > Chyba lepiej na tym wyjdziesz

    buhehehehehe. A co pracujesz w Citi???
    W przeciagu dwoch godzin?? Gdzie tam - od razu kasa powinna zostac odzyskana
    i juz.
    I ciekawe gdzie pojdzie do mBanku - do Lodzi??? ;D
    No niezle, niezle...
    Dwie gdzoni, ho ho ho.

    BTW Gdyby nie bylo w ogole tyakiego rachunku to chyba przelew by nie
    doszedl? A nawet jesli, to powinni zobaczyc, ze cos jest nie tak..

  • 4. Data: 2002-06-24 18:38:19
    Od: <v...@p...onet.pl>

    mam to samo, tylko ze wyslalem 3VI, i nie pomylilem adresu (181 a nie 81) ,
    numer rachunku tez prawidlowy a oni twierdza ze nie maja. ..czekam na
    potwierdzenie ksiegowe z mbanku i ide do ery z pretensjami.
    pzdr.
    Verlender