  • 21. Data: 2003-09-10 08:17:52
    Temat: Re: konto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej...
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 08 Sep 2003 15:27:58 +0200, Bartol Partol <b...@p...com>
    wrote:

    >Podanie numeru kontaktowego jest obowiazkowe. I miedzy innymi o to
    >chodzi.

    ciekawe co w sytuacji gdy ktoś nie ma telefonu? Przecież osoba głucha
    może nie potrzebować telefonu a nie założy go przecież tylko w celu
    sprostania wymaganiom banku.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 22. Data: 2003-09-11 19:54:15
    Temat: oto co Inteligo odpisalo na ten problem....
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    "Szanowny Panie,

    W związku Pana e-mailem, dziękujemy za zainteresowanie ofertą
    jednak z przykrościa informujemy, że w celu otwarcia konta Inteligo
    konieczne jest osobiste potwierdzenie danych osobowych Klienta w trakcie
    rejestrowanej rozmowy telefonicznej.
    Wobec powyższego, jeśli nie ma Pan możliwości potwierdzenia danych w
    trakcie takiej rozmowy, Bank nie może otworzyć i prowadzić dla Pana konta
    Inteligo.
    Jeśli w przyszłości zostanie wprowadzona możliwość otwierania kont
    dla osób nie słyszących, niezwłocznie poinformujemy o tym na łamach naszego
    serwisu internetowego, pod adresem www.inteligo.pl
    Pozdrawiamy
    Zespół Inteligo

  • 23. Data: 2003-09-12 07:02:06
    Temat: Re: oto co Inteligo odpisalo na ten problem....
    Od: "roythekid" <r...@w...pl>

    Użytkownik "tomek" <s...@S...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ludzie; ktorzy maja tez przeciez potrzebe posiadania rachunkow bankowych; a
    > chcieliby moc skorzystac z ciekawej oferty Inteligo...

    Problem chyba nie dotyczy tylko inteligo, ale wszystkich instytucji bazujących na
    kontakcie telefonicznym z klientem. Sam jestem ciekaw czy gdziekolwiek na Świecie
    się z tym uporano, chociaż jestem dobrze słyszący. W końcu właśnie internet jest
    jak najbardziej przyjazny osobom słuchowo upośledzonym i takie też powinny być
    usługi w nim oferowane.
    W przypadku inteligo mogłoby to zostać rozwiązane przez kontakt klienta z najbliższą
    placówką PKO BP SA.
    A póki co nie łatwiej poprosić kogoś słyszącego o towarzyszenie i pomoc w trakcie
    takich kontaktów telefonicznych?
    Pozdrawiam
    roythekid

  • 24. Data: 2003-09-12 17:47:43
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Użytkownik "roythekid" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Problem chyba nie dotyczy tylko inteligo, ale wszystkich instytucji
    bazujących na

    zgadza sie, ze tak jest wszedzie - ale napisalem tego maila tylko do
    Inteligo i do mBanku...i chcialem podzielic sie odpowiedzia Inteligo....
    mBank jeszcze nie odpisal, choc minal juz tydzien :(

    > A póki co nie łatwiej poprosić kogoś słyszącego o towarzyszenie i pomoc w
    trakcie
    > takich kontaktów telefonicznych?

    czasem/czesto lub wcale nie ma tej slyszacej osoby... a zwlaszca
    zaufanej....

    pozdrawiam,
    tomek