eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej... › Re: oto co Inteligo odpisalo na ten problem....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tp
    internet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "roythekid" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: oto co Inteligo odpisalo na ten problem....
    Date: Fri, 12 Sep 2003 09:02:06 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <bjrr98$bcb$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bjb46n$rd2$1@atlantis.news.tpi.pl> <bjqjvj$ivp$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: s0cfpi.pkobp.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1063350377 11659 194.242.62.14 (12 Sep 2003 07:06:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Sep 2003 07:06:17 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1123
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1123
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:259217
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "tomek" <s...@S...op.pl> napisał w wiadomości
    news:bjqjvj$ivp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    >
    > ciekaw jestem Panstwa odpowiedzi na moje pytania...
    > prosze nie traktowac tego jako teoretycznych dywagacji; tylko jak
    > najbardziej powazny problem i bardzo na czasie.
    > ...bo osob gluchoniemych wcale nie jest tak malo. wsrod nich sa takze mlodzi
    > ludzie; ktorzy maja tez przeciez potrzebe posiadania rachunkow bankowych; a
    > chcieliby moc skorzystac z ciekawej oferty Inteligo...
    >
    >
    > z szacunkiem;
    > tomasz modrzejewski"
    >
    >

    Problem chyba nie dotyczy tylko inteligo, ale wszystkich instytucji bazujących na
    kontakcie telefonicznym z klientem. Sam jestem ciekaw czy gdziekolwiek na Świecie
    się z tym uporano, chociaż jestem dobrze słyszący. W końcu właśnie internet jest
    jak najbardziej przyjazny osobom słuchowo upośledzonym i takie też powinny być
    usługi w nim oferowane.
    W przypadku inteligo mogłoby to zostać rozwiązane przez kontakt klienta z najbliższą
    placówką PKO BP SA.
    A póki co nie łatwiej poprosić kogoś słyszącego o towarzyszenie i pomoc w trakcie
    takich kontaktów telefonicznych?
    Pozdrawiam
    roythekid

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1