  • 1. Data: 2003-09-06 08:02:17
    Temat: WBK S.A. czy BPH PBK ??????????
    Od: "Arczi" <A...@o...pl>

    poradzcie w którym banku lepiej złożyć swoje pieniążki

    mój dochod miesięczny około 1,5 tys +- 1 tys

    na razie mam konto w PKO BP ale to konto studenckie a już od roku nie jestem
    studentem i musze coś zmienić

    Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi

    Artur

  • 2. Data: 2003-09-06 12:34:04
    Temat: Re: WBK S.A. czy BPH PBK ??????????
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    Arczi wrote:
    > poradzcie w którym banku lepiej złożyć swoje pieniążki

    mBank lub Inteligo

    --
    Adik "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
    nie zakreślił natomiast granic jej głupocie

  • 3. Data: 2003-09-06 14:30:08
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arczi" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

    > poradzcie w którym banku lepiej złożyć swoje pieniążki

    W żadnym z powyżej (w temacie) wymienionych. Proponuje rozwazyć:
    MultiBank, Inteligo, mBank.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 4. Data: 2003-09-06 19:35:24
    Od: "Kiwaczek" <a...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Arczi" <A...@o...pl> napisał:
    > poradzcie w którym banku lepiej złożyć swoje pieniążki

    BPH PBK - zdecydowanie! Możesz przynajmniej coś wynegocjować :)

    Pozdrawiam.
    Kiwaczek

  • 5. Data: 2003-09-07 10:06:37
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Arczi <A...@o...pl> napisał(a):

    > poradzcie w którym banku lepiej złożyć swoje pieniążki

    To zależy czego oczekujesz

    > mój dochod miesięczny około 1,5 tys +- 1 tys
    Kredyt w planach?
    Jakie bankomaty masz po drodze?
    Oszczędzasz na coś?
    Bywasz za granicą?W Europie ?
    Czy to ma być TYLKO jeden bank?!
    Czy powinien koniecznie mieć placówki?
    Polecam:mBank,Inteligo,Multibank,VWBankdirect

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 6. Data: 2003-09-08 08:57:23
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    Użytkownik "Kiwaczek" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > BPH PBK - zdecydowanie! Możesz przynajmniej coś wynegocjować :)

    Zdecydowanie nie polecam. Kiepski dostęp via www, drogo i kolejki w
    oddziałach. Załatwienie nawet pojedynczej sprawy to masakra!
    Ja niestety skazany jestem na niego bo mam tam kredyt ale to już niedługo...
    Co tylko mogłem przeniosłem już do mBanku...

    --
    radar
    817

  • 7. Data: 2003-09-09 06:23:56
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/8/2003 10:57 AM, Użytkownik radar napisał:

    > [...] kolejki w oddziałach.

    Tego chyba nie mozna uogolniac? Mam konto w oddziale Wroclaw (Rynek) i
    nigdy nie mialem problemow z obsluga (niezwykle przyjazna) ani
    kolejkami. Duzym plusem jest "stanowisko internetowe" w oddziale (nie
    wiem czy w kazdym)...

    > Załatwienie nawet pojedynczej sprawy to masakra!
    > Ja niestety skazany jestem na niego bo mam tam kredyt ale to już niedługo...
    > Co tylko mogłem przeniosłem już do mBanku...

    A ja nie :) I watpie abym przeniosl. Duzym plusem jest spory wybor
    kart platniczych (Europay/Visa), chociaz BZ - WBK tez ma niezla oferte...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 8. Data: 2003-09-09 09:07:29
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bjjrm2$95b$2@absinth.dialog.net.pl...

    > Tego chyba nie mozna uogolniac? Mam konto w oddziale Wroclaw (Rynek) i

    Heee, heee zapraszam na rondo lub w oddział w okolicach dworca...
    3 osoby do lady 2 za ladą i czekasz min. pół godziny...

    > A ja nie :) I watpie abym przeniosl. Duzym plusem jest spory wybor
    > kart platniczych (Europay/Visa), chociaz BZ - WBK tez ma niezla

    taaaaak, pensja do nich wpływa, kredyt też u nich a jak chciałem zmienić
    ratę to... zaproponowali mi zamknięcie karty ;-)
    ale walić to, darmowy rok KK się skończył... ;-) a cena za wznowienie jest
    chora
    z ciekawostek: elektrona też nie wznawiałem, jakoś mi nigdy nie po drodze do
    ichniejszych bankomatów

    --
    radar
    817

  • 9. Data: 2003-09-09 16:44:30
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/9/2003 11:07 AM, Użytkownik radar napisał:
    > z ciekawostek: elektrona też nie wznawiałem, jakoś mi nigdy nie po drodze do
    > ichniejszych bankomatów

    A mi wlasnie po dordze :) Poza tym Euronety za free...

  • 10. Data: 2003-09-15 08:17:59
    Od: "Michał" <e...@W...onet.pl>

    Ja w kwestii formalnej:
    Nie ma juz WBK SA, wiec tam raczej nie zalozysz konta.
    Jest BZ WBK SA i radze to zapamietac :)

    pozdry
    Michal