  • 1. Data: 2003-09-05 16:47:39
    Temat: nordea - wplata
    Od: "SatCh" <s...@w...pl>

    witam

    jutro czyli w sobote mam zamiar wplacic powiedzmy 800 zl na konto w Nordeii.
    ide na poczte, biore blankiet wplaty na rachunek bankowy, wypelniam i ??

    podobno jest cos takiego jak usluga "standard" (czy cos podobnego) ze
    wplacam i kase mam na koncie do 2 dni roboczych od wplaty. czy tak ??
    ile kosztuje prowizja za takie cos ??
    jezeli wplace jutro (sobota) to kiedy bedzie kasa na koncie ?? (we wtorek
    czy srode) ??

    dzieki za wszelkie sugestie dotyczace wplaty na konto poprzez poczte
    (aha jest gdzies jakis przyklad wypelnionego blankietu wplaty na konto
    bankowe) ??

    dzieki once again

    SatCh

  • 2. Data: 2003-09-05 17:05:39
    Temat: Re: nordea - wplata
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bjaenm$3ij$...@n...onet.pl,
    SatCh <s...@w...pl>:
    > witam
    >
    > jutro czyli w sobote mam zamiar wplacic powiedzmy 800 zl na konto w
    > Nordeii. ide na poczte, biore blankiet wplaty na rachunek bankowy,
    > wypelniam i ??

    wreczasz blankiet + pieniadze w okienku

    > podobno jest cos takiego jak usluga "standard" (czy cos podobnego) ze
    > wplacam i kase mam na koncie do 2 dni roboczych od wplaty. czy tak ??
    > ile kosztuje prowizja za takie cos ??

    tak, to nowa usluga, kosztuje ten sam % od wplaty a minimalnie 3.50zl
    zamiast 3.00zl - oplaca sie z reguly

    > jezeli wplace jutro (sobota) to kiedy bedzie kasa na koncie ?? (we
    > wtorek czy srode) ??
    zalezy jak rano i jak duzy urzad pocztowy (jak blisko ma do Banku
    Pocztowego) - mysle, ze poniedzialek lub wtorek

    > (aha jest gdzies jakis przyklad wypelnionego blankietu wplaty na konto
    > bankowe) ??

    tu, ale to nie na Nordea, ale sposob wypelniania analogiczny:
    http://www.mbank.com.pl/images/content/dowod_wplaty.
    gif

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-06 11:44:13
    Od: "Voodoo_" <N...@w...pl>

    Użytkownik "SatCh" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > (aha jest gdzies jakis przyklad wypelnionego blankietu wplaty na konto
    > bankowe) ??

    Na samej poczcie.

    --

    :: pozdrawiam :: spamak(at)wp(dot)pl ::