  • 1. Data: 2003-09-05 22:35:01
    Temat: PZ za komorke osoby trzeciej
    Od: "tomek" <s...@P...pl>

    witam,

    czy jest mozliwa sytuacja, ze rachunki za komorke mojego taty beda
    realizowane poprzez polecenia zaplaty, ale na moim rachunku bankowym....??

    pozdr,
    tomek

  • 2. Data: 2003-09-06 06:40:43
    Temat: Re: PZ za komorke osoby trzeciej
    Od: "blad" <b...@b...pl>

    Użytkownik "tomek"
    > czy jest mozliwa sytuacja, ze rachunki za komorke mojego taty beda
    > realizowane poprzez polecenia zaplaty, ale na moim rachunku
    bankowym....??

    oczywiscie, ale trzeba sie troche przy tym nachodzic bo mowia ze to
    niemozliwe
    - podobnie jak wysylanie faktury na adres korespondencyjny

    Ostatnio Fortis zaczal ni z gruchy ni z pietruchy sprawdzac nazwisko i
    imie przy PZ
    i wyszlo mu ze jak tel jest na moja zone (imie sie nie zgadza) to nie
    zrealizowali PZ
    co wiecej - inny tel byl wspolny i ja bylem wymieniony jako
    wspolwalsciciel i tez nie zrealizowali PZ
    Żeby bylo ciekawiej to te PZ przez 2 lata lataly bez problemu ;-)) a
    jak przestaly to pies z kulawa noga mi o tym nie wspomnial i narobili
    mi dlugow za 3 miesiace

    Tak wiec nawet jak ci sie uda uruchomic to uwazaj by nie przestaly
    nagle dzialac bo jakis geniusz oddzialowy zechce porownywac dane
    alfanumeryczne ;-))))))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-09-06 09:03:51
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "tomek" <s...@P...pl> napisał w wiadomości

    > czy jest mozliwa sytuacja, ze rachunki za komorke mojego taty beda
    > realizowane poprzez polecenia zaplaty, ale na moim rachunku bankowym....??

    Dokładny opis tego jest na stronie Idei na stronie opisującej PZ

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-09-06 09:05:10
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > czy jest mozliwa sytuacja, ze rachunki za komorke mojego taty beda
    > realizowane poprzez polecenia zaplaty, ale na moim rachunku bankowym....??

    w mBanku nie da rady

  • 5. Data: 2003-09-06 10:48:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "blad" <b...@b...pl> writes:

    > bankowym....??
    >
    > oczywiscie, ale trzeba sie troche przy tym nachodzic bo mowia ze to
    > niemozliwe
    > - podobnie jak wysylanie faktury na adres korespondencyjny

    Dziwne. Wierzyciel nie powinien miec z tym problemu.

    > Ostatnio Fortis zaczal ni z gruchy ni z pietruchy sprawdzac nazwisko i
    > imie przy PZ
    > i wyszlo mu ze jak tel jest na moja zone (imie sie nie zgadza) to nie
    > zrealizowali PZ

    Slusznie.

    > co wiecej - inny tel byl wspolny i ja bylem wymieniony jako
    > wspolwalsciciel i tez nie zrealizowali PZ

    Bez sensu.

    > Żeby bylo ciekawiej to te PZ przez 2 lata lataly bez problemu ;-)) a
    > jak przestaly to pies z kulawa noga mi o tym nie wspomnial i narobili
    > mi dlugow za 3 miesiace

    Wierzyciel powinien wspomniec.

    > Tak wiec nawet jak ci sie uda uruchomic to uwazaj by nie przestaly
    > nagle dzialac bo jakis geniusz oddzialowy zechce porownywac dane
    > alfanumeryczne ;-))))))

    Zawsze powinny byc porownywane.
    Wierzyciel powinien obciazac konto osoby wskazanej przez dluznika.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 6. Data: 2003-09-07 18:58:20
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/6/2003 12:35 AM, Użytkownik tomek napisał:

    > czy jest mozliwa sytuacja, ze rachunki za komorke mojego taty beda
    > realizowane poprzez polecenia zaplaty, ale na moim rachunku bankowym....??

    Za ERE placilem komus z mojego rachunku, nie bylo problemow...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 7. Data: 2003-09-08 09:43:37
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "david"

    > w mBanku nie da rady

    niby dlaczego - jesli operator wystawi PZ nie na nazwisko właściciela
    telefonu tylko na właściciela rachunku (a tak właśnie Fortis kazał nam
    postąpić z TPSA) to skąd mBank będzie wiedział że ma odrzucić PZ ???
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-09-08 09:55:28
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    > telefonu tylko na właściciela rachunku (a tak właśnie Fortis kazał nam
    > postąpić z TPSA) to skąd mBank będzie wiedział że ma odrzucić PZ ???

    to życzę powodzenia żeby TPsa wystawiła PZ na dane innej osoby niż jest jej
    abonentem, bo Fortis to sobie może kazać ...

  • 9. Data: 2003-09-08 10:10:33
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "david"

    > to życzę powodzenia żeby TPsa wystawiła PZ na dane innej osoby niż jest
    jej
    > abonentem, bo Fortis to sobie może kazać ...

    no wiec wlasnie czekamy czy TPSA raczy odpowiedziec na pisemna prosbe
    w sprawie tekstu przy wystawianych PZ.
    Na razie PZ dzialaja - moze Fortis zrezygnowal ze sprawdzania danych
    alfanumerycznych - tego tez sie nie moge dowiedziec
    *** blad ***

  • 10. Data: 2003-09-08 21:39:41
    Od: SunWoj <s...@o...pl>

    Ja probowalem zrobic PZ z tel. na inna osobe w 4 bankach w jakich mam
    konto!
    W BZWBK przyjeli mi pismo, ale po 2 tyg. od zlozenia zadzwonili ze nie
    moga mi tego zrobic bo im prawo bankowe na to nie pozwala. Jedyne
    wyjscie to wspolne konto z ta osoba, na ktora jest tel. :(
    Ja teraz obciazam swoja karte kredytowa rachunkiem innej osoby i
    dziala wysmienicie.
    Tyle ze zwykle mniej profitow /czy innych punktow/ sie dostaje za
    obciazenie KK, choc nie zawsze, widac ze operatorzy wola PZ niz KK :-(

    Pozdrawiam.
    Wojtek