  • 1. Data: 2003-09-05 22:53:49
    Temat: konto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej...
    Od: "tomek" <s...@P...pl>

    witam,

    tak mnie naszlo na przemyslenia o pewnej sytuacji...

    co, jesli osoba glucha/gluchoniema chcialaby zalozyc rachunek w mbanku?
    mniejsza o bank, chodzi ogolnie o internetowy bank i kontakt z nim poprzez
    call-center...
    owszem, moze wyslac mailem lub poczta formularz zgloszeniowy, ale przedzej
    czy pozniej bank bedzie oddzwanial do nowego klienta chocby przy okazji
    ustalenia hasla internetowego, etc... choc aby zamowic owo haslo trzeba
    przeciez zadzwonic do banku i zamowic rozmowe...
    ale osoba glucha/gluchoniema nie bedzie w stanie przeciez zadzwonic na
    mlinie.... i sytuacja sie zapetla... co teraz??
    co pozostaje zrobic takiej osobie...?

    nie wszystko da sie zalatwic poprzez np. zaprzyjazniona osobe... ktora
    moglaby dzwonic do banku w imieniu osoby gluchej/gluchoniemej, ale czy
    mialaby sie poddawac jako posiadacz rachunku? czy operator z mlinii
    kontynuowal by rozmowe z "zaprzyjazniona osoba" jesli wie, ze to nie jest
    posiadacz rachunku...?

    czy kto sie spotkal z podobna sytuacja? moze w innym banku (internetowym)...
    czy jest mozliwa sytuacja, w ktorej posiadaczem rachunku, np. w mBanku jest
    osoba gluchoniema?

    pozdr,
    tomek

  • 2. Data: 2003-09-05 23:07:10
    Temat: Re: konto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej...
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > co, jesli osoba glucha/gluchoniema chcialaby zalozyc rachunek w mbanku?
    > mniejsza o bank, chodzi ogolnie o internetowy bank i kontakt z nim poprzez
    > call-center...

    a więc procedura jest taka że osoba ta wypełnia formularz w necie, następnie
    kontaktuje się przez osobę trzecią z mLinią i od tego momentu z tą osobą
    odbywa się korespondencja mailowa, a więc wszystkie hasła, zamawianie kart
    itp. odbywa się poprzez maila

    pozdr
    david

  • 3. Data: 2003-09-05 23:22:15
    Od: "KOBIETA" <w...@g...pl>

> [...]
    > odbywa się korespondencja mailowa, a więc wszystkie hasła, zamawianie kart

    potwierdzam. przetestowane. mozna podziałać.

  • 4. Data: 2003-09-06 09:38:41
    Od: Bartol Partol <b...@p...com>

    david wrote:

> [...]
    > odbywa się korespondencja mailowa, a więc wszystkie hasła, zamawianie kart

    Czyli cala procedura wymaga uczestnictwa osoby slyszacej i mowiacej
    (niby tylko raz, ale zawsze). A gdyby tak bank umiescil w formularzu
    pole "prosze sie ze mna kontaktowac tylko poczta (zwykla lub
    elektroniczna) lub SMSami"? Stala by sie jakas tragedia dla banku?

    Co ciekawe w inteligo dzwonia do klienta gdy nie pojdzie/wroci zlecenie
    stale (pewnie jak przelew nie pojdzie lub wroci tez dzwonia, ale tego
    nie sprawdzalem). I nie mozna z tego ficzera zrezygnowac - probowalem,
    bo i tak komplet informacji dostaje SMSami. A gdyby tak klient byl
    gluchy?

    Niestety obsluga osob niepelnosprawnych w naszym kraju lezy i kwiczy.
    Ciagle panuje hitlerowskie i komunistyczne przekonanie, ze kaleki trzeba
    eksterminowac lub przynajmniej izolowac. Coz, trzeci swiat.

    Bartol

  • 5. Data: 2003-09-07 13:09:51
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    > pole "prosze sie ze mna kontaktowac tylko poczta (zwykla lub
    > elektroniczna) lub SMSami"? Stala by sie jakas tragedia dla banku?

    raz i na tym koniec - ja tu nie widzę żadnego problemu

  • 6. Data: 2003-09-07 13:30:42
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    david <d...@p...fm> napisał(a):

    > a więc procedura jest taka że osoba ta wypełnia formularz w necie, następnie
    > kontaktuje się przez osobę trzecią z mLinią
    To oczywiście musi być osoba ,do której masz zaufanie.Ale skąd w banku mają
    wiedzieć,że to nie żart lub próba oszustwa?W czsie rozmowy następuje
    weryfikacja danych osobowych ??
    i od tego momentu z tą osobą
    > odbywa się korespondencja mailowa
    na adres email podany przy zakładaniu konta?
    , a więc wszystkie hasła, zamawianie kart
    > itp. odbywa się poprzez maila
    Wystarczy napisać czego się potrzebuje(rozpoznają na podstawie adresu email
    czy przeprowadzana jest jakaś weryfikacja?)?

    > pozdr
    > david
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 7. Data: 2003-09-07 14:06:30
    Od: "david" <d...@p...fm>

    tego nie wiem, takie info uzyskałem od mLinek, nie wnikałem w szczegóły

  • 8. Data: 2003-09-07 15:29:16
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie sprawdzalem). I nie mozna z tego ficzera zrezygnowac - probowalem,
    > bo i tak komplet informacji dostaje SMSami. A gdyby tak klient byl

    Przecież w inteligo jeśli nie pójdzie przelew to wysyłaja SMSa w ramach
    bezpłatnego serwisu SMS.

    Byłem przekonany, że jeśli nie pójdzie zlecenie stałe - to też dotrze SMS o
    niezrealizowaniu transakcji...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 9. Data: 2003-09-08 10:00:47
    Od: Bartol Partol <b...@p...com>

    david wrote:

    > raz i na tym koniec - ja tu nie widzę żadnego problemu

    Problem jest taki, ze taka osoba moze byc samotna i nie miec zadnego
    zaufanego znajomego.

    Bartol

  • 10. Data: 2003-09-08 10:02:07
    Od: Bartol Partol <b...@p...com>

    Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > bezpłatnego serwisu SMS.
    >
    > Byłem przekonany, że jeśli nie pójdzie zlecenie stałe - to też dotrze SMS o

    Przychodzi SMSem. Ale i tak dodatkowo dzwonia w ciagu 24 godzin. I z
    tego dzwonienia nie da sie zrezygnowac - probowalem.

    Bartol