eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej... › Re: konto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
    rnet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej...
    Date: Sat, 06 Sep 2003 11:38:41 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <3...@p...com>
    References: <bjb46n$rd2$1@atlantis.news.tpi.pl> <bjb4vj$u9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.240.222
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1062841171 20903 80.51.240.222 (6 Sep 2003 09:39:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Sep 2003 09:39:31 +0000 (UTC)
    X-Mailer: Mozilla 4.75 [en] (Win98; U)
    X-Accept-Language: pl,en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:258531
    [ ukryj nagłówki ]

    david wrote:
    >
    > > co, jesli osoba glucha/gluchoniema chcialaby zalozyc rachunek w mbanku?
    > > mniejsza o bank, chodzi ogolnie o internetowy bank i kontakt z nim poprzez
    > > call-center...
    >
    > a więc procedura jest taka że osoba ta wypełnia formularz w necie, następnie
    > kontaktuje się przez osobę trzecią z mLinią i od tego momentu z tą osobą
    > odbywa się korespondencja mailowa, a więc wszystkie hasła, zamawianie kart
    > itp. odbywa się poprzez maila

    Czyli cala procedura wymaga uczestnictwa osoby slyszacej i mowiacej
    (niby tylko raz, ale zawsze). A gdyby tak bank umiescil w formularzu
    pole "prosze sie ze mna kontaktowac tylko poczta (zwykla lub
    elektroniczna) lub SMSami"? Stala by sie jakas tragedia dla banku?

    Co ciekawe w inteligo dzwonia do klienta gdy nie pojdzie/wroci zlecenie
    stale (pewnie jak przelew nie pojdzie lub wroci tez dzwonia, ale tego
    nie sprawdzalem). I nie mozna z tego ficzera zrezygnowac - probowalem,
    bo i tak komplet informacji dostaje SMSami. A gdyby tak klient byl
    gluchy?

    Niestety obsluga osob niepelnosprawnych w naszym kraju lezy i kwiczy.
    Ciagle panuje hitlerowskie i komunistyczne przekonanie, ze kaleki trzeba
    eksterminowac lub przynajmniej izolowac. Coz, trzeci swiat.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1