  • 1. Data: 2009-11-30 18:05:02
    Temat: citi - wznowienie kk
    Od: Ra <a...@a...com>

    dostałem właśnie nową kk
    - tylko że stara traci ważność w lutym 2010, nowa jest ważna już od
    teraz. W sumie można pochwalić zapobiegliwość
    - ma chip
    - jeszcze bardziej ocieka złotem aż mi się niedobrze robi od tego kiczu
    - limit ten sam

  • 2. Data: 2009-11-30 20:38:59
    Temat: Re: citi - wznowienie kk
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    Użytkownik "Ra" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > dostałem właśnie nową kk
    > - tylko że stara traci ważność w lutym 2010,

    To jakas zmasowana akcja, bo mam to samo:)

    > nowa jest ważna już od teraz. W sumie można pochwalić zapobiegliwość
    > - ma chip

    I to jest dla mnie jej glowna wada powodujaca, ze jeszcze sobie
    3 miesiace w szufladzie polezy. A potem to sie zastonowie
    czy jednak gdzies nie uciec od Citi.
    Mam ze zdjeciem, teraz jest ono takie male ze nie wiadomo
    po co jest, wszystko przez ten chip

    > - jeszcze bardziej ocieka złotem aż mi się niedobrze robi od tego kiczu

    Z przodu byla naklejka informujaca o aktywacji itp.
    Jak ja oderwalem to prawie caly klej zostal na karcie,
    klei sie do wszystkiego. Trzeba to bedzie czyms zmyc.
    U Ciebie tez tak jest czy moze mialem pecha
    do takiego egzemplarza?

    > - limit ten sam

    Ale wedlug nowego regulaminu mozna limit przekroczyc, tylko
    oplate dowala.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2009-11-30 20:46:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 30 Nov 2009 21:38:59 +0100, Marcin napisał(a):

    > I to jest dla mnie jej glowna wada powodujaca, ze jeszcze sobie 3
    > miesiace w szufladzie polezy.

    A mi się tak porobiło, że czipa za zaletę biorę, najchętniej wszystkie
    nieczipowe powymieniałbym na czipowe.
    Szybciej, wygodniej, sprawniej.

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-11-30 21:25:02
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    Olgierd pisze:

    > A mi się tak porobiło, że czipa za zaletę biorę, najchętniej wszystkie
    > nieczipowe powymieniałbym na czipowe.
    > Szybciej, wygodniej, sprawniej.

    No chyba żartujesz, że szybciej? :) Inicjalizacja komunikacji z chipem
    trwa zauważalnie dłużej niż pasek + drukowanie slipa nawet po
    autoryzacji online.

    Fakt faktem, że machanie pisadłem jest bardziej czasochłonne niż sprawne
    wklepanie PINu... Oczywiście uprawszam i ulegam tutaj sloganom, że chip
    = głównie PIN, pasek = głównie podpis ;)

    No ale fakt- trzeba wziąć poprawkę na to, że Twój MC z Aliora często
    gęsto leci bez online autoryzacji.

    --
    Michał

  • 5. Data: 2009-11-30 21:36:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 30 Nov 2009 22:25:02 +0100, Michal_Ko napisał(a):

    > No chyba żartujesz, że szybciej? Inicjalizacja komunikacji z chipem
    > trwa zauważalnie dłużej niż pasek + drukowanie slipa nawet po
    > autoryzacji online.

    Nie zauważyłem takiej zależności. Ale fakt, że teraz zostały mi już tylko
    polbankowe karty bez blaszki.

    > No ale fakt- trzeba wziąć poprawkę na to, że Twój MC z Aliora często
    > gęsto leci bez online autoryzacji.

    Bardzo często, przyznaję.

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-12-01 15:08:22
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 30 Lis, 22:36, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Nie zauważyłem takiej zależności. Ale fakt, że teraz zostały mi już tylko
    > polbankowe karty bez blaszki.

    Ja mam bez blaszki kk Getina i leci tylko z PINem :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus