  • 1. Data: 2006-11-05 10:40:37
    Temat: konto internetowe z roznymi prawami
    Od: "Jacek" <j...@o...nospam.pl>

    Witam
    Nasza wspolnota mieszkaniowa zostala bez zarzadu, stracilismy dostep do
    konta bankowego.
    chcemy (musimy) zbierac pieniadze i wpłacac bezposrednio dostawcom mediow.

    czy istnieje takie konto internetowe, ze pełne prawa ma tylko wlasciciel (1
    z mieszkancow), a inni mieli dostep w trybie podgladu? (kontrola, zaufanie
    itp)

    chodzi o internetowe konto prywatne, "korporacyjnego" zaden bank nam nie
    załozy
    --
    Jacyk

  • 2. Data: 2006-11-05 11:03:12
    Temat: Re: konto internetowe z roznymi prawami
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Jacek" <j...@o...nospam.pl> writes:

    > Nasza wspolnota mieszkaniowa zostala bez zarzadu,

    Rozwiazanie "wybrac nowy" nie wchodzi w gre?

    MJ

  • 3. Data: 2006-11-05 14:10:02
    Od: "Jacek" <j...@o...nospam.pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl>
    napisal w wiadomosci news:2nhcxe88b3.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Rozwiazanie "wybrac nowy" nie wchodzi w gre?
    >
    > MJ

    nie wchodzi
    juz dwa razy wybierali nowy zarzad
    ale uchwaly zostaly zaskarzone, powództwa zabezpieczone
    Jacyk

  • 4. Data: 2006-11-05 15:33:12
    Od: Biod <c...@o...pl>

    Pomysł jest taki - konto osobiste w Invest Banku, 2 współwłaścicieli
    rachunku, dostęp do bankowości elektronicznej, tyle, że jeden
    współwłaściciel będzie miał dostęp w trybie aktywnym (może wykonywać
    operacje), drugi w pasywnym (może tylko przeglądać). Na tego drugiego będą
    logować się mieszkańcy. Dlaczego akurat ten bank? Nie znam innego z taką
    usługą (dostęp pasywny/aktywny), może ING ma...

  • 5. Data: 2006-11-05 20:37:00
    Od: "sli" <s...@p...gazeta.nospam.pl>

> [...]
    > (1
    > z mieszkancow), a inni mieli dostep w trybie podgladu? (kontrola, zaufanie

    http://www.nordea.pl/pl/article/7830.html

    napisali:
    Rachunek eFirma plus przeznaczony jest dla:

    a.. spółek z ograniczoną odpowiedzialnością

    a.. spółek akcyjnych

    a.. wspólnot mieszkaniowych.

    można zarządzać kontem z różnymi uprawnieniami
    sli

  • 6. Data: 2006-11-06 09:11:14
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > itp)
    >
    > chodzi o internetowe konto prywatne, "korporacyjnego" zaden bank nam nie

    witam
    tak sie akurat sklada, ze jestem w zarzadzie WM, mamy konto w BZWBK,
    moze nie jest najtansze, ale spelnia nasze wszelkie oczekiwania....

    jezeli nie mozecie sobie zalozyc konta dla podmiotu gosp. to w tym samym
    banku mozna zalozyc zwykle konto osobiste np. na jednego z mieszkancow...
    jednak taka opcja wystepuje w zasadzie w kazdym banku internetowym:

    wlasciciel konta otrzymuje od banku login i haslo, korzystajac z ww.
    mozna sie na konto zalogowac i przegladac jego historie, natomiast aby
    wykonac operacje bankowa np. przelew nalezy znac kod (system znany i
    lubiany), moze byc to kod z listy hasel jednorazowych lub wysylany sms-em

    kody lub tel. na ktory przychodzi sms jest w posiadaniu wlasciciela
    konta i tylko on moze autoryzowac operacje, ktore moze zobaczyc kazdy
    kto zna login i haslo, a wiec nalezy takie konto zalozyc, mieszkancom
    podac login i haslo, natomiast operacje bedzie wykonywal TYLKO
    posiadacz, a wszyscy zainteresowani beda widziec co sie na rachunku dzieje

    bedziecie musieli miec niesamowite zaufanie do posiadacza konta, bo on
    bedzie mogl je w kazdej chwili zlikwidowac i zniknac z kasa!!!

    --
    pozdrawiam
    RobertS