  • 1. Data: 2006-11-05 09:09:11
    Temat: dopisywanie maila mbanku do kontaktów w outlooku
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Witam,

    mam konto w mbanku i kiedy otrzymuje elektroniczny wyciag z rachunku w
    postaci e-mail'a to adres mail'owy mbanku autoamtycznie dopisuje mi
    sie listy kontaktów w Outlook Express. Dlaczego tak sie dzieje i co
    zrobic, zeby adres mbanku nie dopisywal sie? Nie mam automatycznego
    dopisywania mail'i do kontaktów, oczywiscie.

    MARIO

  • 2. Data: 2006-11-05 13:44:11
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    Dnia 5 Nov 2006 01:09:11 -0800, Mario napisał(a):

> [...]
    > zrobic, zeby adres mbanku nie dopisywal sie? Nie mam automatycznego
    > dopisywania mail'i do kontaktów, oczywiscie.

    Obawiam się, że to NTG (Nie Ta Grupa). Może spróbuj tu: pl.comp.mail

    --
    Pozdrawiam,
    P.I.T.E.R.: Person-Injuring Terror from the Enchanted Ruin

  • 3. Data: 2006-11-05 16:38:09
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Mario zapodal(a):

> [...]
    > zrobic, zeby adres mbanku nie dopisywal sie? Nie mam automatycznego
    > dopisywania mail'i do kontaktów, oczywiscie.

    Zapytaj na pl.comp.pecet - to pewnie wina zasilacza ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,