  • 1. Data: 2006-11-05 18:40:14
    Temat: Millenet - nie dziala?
    Od: Mark <d...@o...pl>

    Najpierw w hipermarkecie nie przyjmuje karty, zly PIN. W domu nie moge sie
    zalogowac..

    Aha - nie wiem czy inni tez tak maja - czesto przy przechodzeniu z menu, npp
    potwierdzenie przelewu - wylogowuje. Czy to ogolnie serwis internetowy
    millenium jest tak kiepski?

    --
    Mark

  • 2. Data: 2006-11-05 18:56:02
    Temat: Re: Millenet - nie dziala?
    Od: "Slevekk" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mark <d...@o...pl> napisał(a):

    SOA#1

    > Najpierw w hipermarkecie nie przyjmuje karty, zly PIN. W domu nie moge sie
    > zalogowac..

    i naprawdę sądzisz, że transakcje kartą są autoryzowane przez interfejs
    internetowy twojego konta?
    ;-)

    > Aha - nie wiem czy inni tez tak maja - czesto przy przechodzeniu z menu,
    npp
    > potwierdzenie przelewu - wylogowuje. Czy to ogolnie serwis internetowy
    > millenium jest tak kiepski?

    chyba serwis twojego dostawcy internetu...

    Slavekk

  • 3. Data: 2006-11-05 19:20:56
    Od: Mark <d...@o...pl>

    Dnia Sun, 5 Nov 2006 18:56:02 +0000 (UTC), Slevekk napisał(a):

    > i naprawdę sądzisz, że transakcje kartą są autoryzowane przez interfejs
    > internetowy twojego konta?
    > ;-)

    Nie. Jedyne co sadze to masz problem z wysnuwaniem wnioskow. Albo z
    rozumieniem tekstu.
    Lopatologiznie:
    Czytnik nie przyjmuje karty - "zly PIN"
    Bankomat nie jest w stanie sprawdzic stanu konta = 'operacja w toku" trwala
    ze 3 minuty i wywalilo blad.
    proba zalogowania sie na strone powoduje komunikat:Sesja w Millenet została
    zakończona ze względu na przekroczenie okresu braku aktywności.

    > chyba serwis twojego dostawcy internetu...

    Mowisz o chello czy neostradzie? bo pod obu mam taki problem.

    Ogolnie, czytajac Twoja odpowiedz, nasuwa sie pewne madre powiedzenie:
    Blogoslawieni, ktorzy nei majac nic do powiedzenia, nie oblekaja tego w
    slowa.

    --
    Mark

  • 4. Data: 2006-11-05 20:30:45
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mark napisał(a):

    > Najpierw w hipermarkecie nie przyjmuje karty, zly PIN. W domu nie moge sie
    > zalogowac..

    Mi KK Millennium VISA dziś odrzucało aż miło. Dziś, znaczy w nocy z
    soboty na niedzielę przed 1 w nocy... Inteligo też odrzucało (chociaż
    conocna przerwa techniczna ograniczająca działanie kart inteligo nie
    miała prawa tyle trwać). Ostatecznie przeszedł mDelfin.

    Logowanie do Millenetu działa.

    > Aha - nie wiem czy inni tez tak maja - czesto przy przechodzeniu z menu, npp
    > potwierdzenie przelewu - wylogowuje. Czy to ogolnie serwis internetowy
    > millenium jest tak kiepski?

    Mnie czasem wylogowuje bez przyczyny zwłaszcza po kilku minutach
    nieaktywności, do tego zmieniając język na angielski...

  • 5. Data: 2006-11-06 19:32:22
    Od: "Slavekk" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mark <d...@o...pl> napisał(a):

    > Nie. Jedyne co sadze to masz problem z wysnuwaniem wnioskow. Albo z
    > rozumieniem tekstu.

    Każdy sądzi według siebie...;-)

    > Lopatologiznie:

    [...]
    Możesz nawet z dziesięć razy powtórzyć te głupoty a one nic a nic mądrości
    przez to nie nabiorą...

    Millenet to nazwa handlowa internetowego interfejsu dla klientów do ich kont.
    Odrzucenie transakcji kartą nie ma nic wspólnego z tym interfejsem i tylko
    ktoś tak tępy jak ty może się upierać, że to przez to że "millenet nie
    działa"

    > Ogolnie, czytajac Twoja odpowiedz, nasuwa sie pewne madre powiedzenie:

    To nie czytaj krynico mądrości...
    I nie zadawaj pytań skoro najlepiej wiesz jaka odpowiedź jest prawidłowa.

    S.

    PS: w weekendy tak bywa...;-)

  • 6. Data: 2006-11-06 22:11:03
    Od: Mark <d...@o...pl>

    Dnia Mon, 6 Nov 2006 19:32:22 +0000 (UTC), Slavekk napisał(a):

    > Każdy sądzi według siebie...;-)

    No i to mi wyjasnia, dlaczego uwazasz rozmowcow za idiotow.
    Dziekuje za "dyskusje". Zegnam.

    --
    Mark