  • 1. Data: 2006-11-05 07:44:54
    Temat: ciekawy bankomat ... mój pierwszy raz :)
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    W Cht w Krakowie stoi sobie dziwny typ bankomatu ... dziwny, bo widziany
    przeze mnie pierwszy raz :)

    Nie wciąga karty, tylko wkłada się ją i wyciąga, a cała procedura z
    wyborem kasy, pinu odbywa się jako nastepna. Dopiero na samym koncu pyta
    się o pin i wypłaca kasę.

    To co mnie rozjarzyło, to fakt, ze wypłacił najpierw jeden banknot, a
    dopiero po jakichs 20 sekundach drugi ! A ja juz szukalem na nim
    naklejki z telefonem zeby zglosic awarię/kradziez/oszustwo ... a niemało
    chyba brakowało ze bym odszedł te pare krokow, a szczesliwe 100 zł
    oddałby szczesliwej osobie nastepnej z kolejki ...

    Przy okazji wypłacania banknotow włącza jakies głosne wycie, pewnie po
    to zeby zwrocic uwage wszystkich na szczesliwca, ktory dostaje swieze
    banknoty :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 2. Data: 2006-11-05 07:59:41
    Temat: Re: ciekawy bankomat ... mój pierwszy raz :)
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    KrzysiekPP wrote:
> [...]
    >
    > Przy okazji wypłacania banknotow włącza jakies głosne wycie, pewnie po
    > to zeby zwrocic uwage wszystkich na szczesliwca, ktory dostaje swieze

    Taki sam jest w Plusie w Gliwicach na Dworcowej. Po dluzszym korzystaniu z
    niego bardzo mi sie podoba, nawet to wycie juz mi nie przeszkadza i podobnie
    klientom sklepu stojacym przy kasie 5m od tego bankomatu (przyzwyczaili
    sie?). Najbardziej go polubilem wtedy, kiedy pomimo jakiejs tam awarii w
    trakcie transakcji i braku wyplaty wydrukowal potwierdzenie anulowania
    transakcji i nie zablokowal kasy na koncie. Inne bankomaty zazwyczaj
    nakladaly blokady i trzeba bylo odczekac czesto kilka dni zanim zeszly one z
    konta.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 3. Data: 2006-11-05 11:36:06
    Od: "Teodor" <f...@C...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@N...ceti.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dopiero po jakichs 20 sekundach drugi ! A ja juz szukalem na nim
    > naklejki z telefonem zeby zglosic awarię/kradziez/oszustwo ... a niemało

    Ja też z nim miałem podobne przejście
    przez jakiś czas komunikat weź pieniądze, wyje jak 150 a tu kasy nie widać.
    Na szczęście po ok pół minucie namyślił się i wypluł banknoty
    --
    Teodor

  • 4. Data: 2006-11-05 16:45:03
    Od: "Chodowca Krowy" <l...@...kropki.bordo.pl>

    "Teodor" news:eikib5$ijq$1@news.onet.pl

    [CIACH]

    A mowa tutaj o bankomacie Euronetu czy BPH?

  • 5. Data: 2006-11-05 16:45:07
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > A mowa tutaj o bankomacie Euronetu czy BPH?

    Euronet.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/