  • 1. Data: 2006-11-05 06:44:11
    Temat: W którym banku najlepiej konto "rentierskie" ?
    Od: "Urszula" <u...@g...pl>

    Chodzi mi o znalezienie takiego banku do którego można wpłacić pewną sumę
    na możliwie najwyższy procent i który przesyłałby mi co miesiąc do domu
    np. 1000 zł, a reszta pieniędzy pracowałaby dalej na tym
    wysokooprocentowanym koncie.

    pozdrawiam
    Ula

  • 2. Data: 2006-11-05 06:45:03
    Temat: Re: W którym banku najlepiej konto "rentierskie" ?
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sun, 5 Nov 2006 07:44:11 +0100, Urszula napisał(a):

> [...]
    > na możliwie najwyższy procent i który przesyłałby mi co miesiąc do domu
    > np. 1000 zł, a reszta pieniędzy pracowałaby dalej na tym

    "Tak to tylko w erze" ;)

  • 3. Data: 2006-11-05 18:09:20
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Urszula napisal dnia 2006-11-05 07:44:
> [...]
    > na możliwie najwyższy procent i który przesyłałby mi co miesiąc do domu
    > np. 1000 zł, a reszta pieniędzy pracowałaby dalej na tym

    Co to znaczy "przesyłał do domu"?? W kopercie??

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński marcin.kto?k...@g...art.pl

    "Mądry człowiek jest w stanie przewidzieć to, czego nie można jeszcze zobaczyć.
    Głupiec jest ślepy nawet wówczas, gdy dowody zostały odkryte przed jego oczyma."

  • 4. Data: 2006-11-05 21:14:03
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Artur"

    > "Tak to tylko w erze" ;)

    tez myslalem, że to niemożliwe ale jedyny bank, ktory mógłby to robić
    czyli Bank Pocztowy, jednak ma taką usługę :-)
    Trzeba założyć Konto Pocztowe Nestor a na nim:
    "Możesz zamówić gotówkę u listonosza, który po uprzednim wydaniu
    dyspozycji przyniesie ją do domu lub innego wskazanego przez Ciebie
    miejsca. Za ta usługę również nic nie zapłacisz."

    szczegóły na http://www.pocztowy.pl/u235/navi/31849
    *** blad ***

  • 5. Data: 2006-11-05 21:43:55
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > tez myslalem, że to niemożliwe ale jedyny bank, ktory mógłby to robić
    > czyli Bank Pocztowy, jednak ma taką usługę :-)
    > Trzeba założyć Konto Pocztowe Nestor ...

    Konto dla rentiera ... oprocentowanie w skali roku 0.1%
    ROTFL^2

  • 6. Data: 2006-11-05 21:57:38
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "S.T."

    > Konto dla rentiera ... oprocentowanie w skali roku 0.1%
    > ROTFL^2

    no to sie wplaca np na ING OKO, lub Nordea Progress
    z dyspozycją by odsetki co miesiac przelewać do pocztowego
    a z pocztowego listonosz przyniesie
    tak żeby jeden zadowolil wszystkie zachcianki to jednak tylko w erze
    :-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2006-11-06 20:39:30
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

> [...]

    > na możliwie najwyższy procent i który przesyłałby mi co miesiąc do domu
    > np. 1000 zł, a reszta pieniędzy pracowałaby dalej na tym

    Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK), Lokata Rentierska.
    Właśnie dokładnie tak działa i oprocentowanie też jest przyzwoite.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof