  • 1. Data: 2005-03-16 10:50:45
    Temat: konto firmowe w mBanku - firma = klient drugiej kategorii?
    Od: "Tomek Jaromin" <t...@i...com>

    Witam

    Przeszedlem niedawno z Inteligo do mBanku - bo taniej. Przyszlo mi teraz
    oplacic domene, ktora mam zarejestrowana w directnic.com - mozliwosc
    platnosci tylko karta. Probuje podac dane z mojej Visa Electron (z Inteligo
    dzialala w sieci) i dupa... no dobra - dzwonie na infolinie. Pani mowi, ze
    tekarty nie moga byc uzywane w sieci. OK - spytalem w takim razie co moge
    zrobic. Dowiedzialem sie o niezlym wynalazku o nazwie e-Karta. Super sprawa,
    bezpieczniejsza itd ... okazuje sie jednak, ze ekarta nie moze byc zalozona
    do konta firmowego....

    Chcialem zapytac szanownych uzytkownikow mBiznes Konta jakie jeszcze
    niespodzianki mnie spotkaja. O roznicach w prowizji przy wyplacie z
    bankomatu wiedzialem przy zakladaniu z konta ale z ta karta to mnie
    calkowicie zalamali.

    Brak mozliwosci wykonywania przellewow za granice tez mnie rozbraja. Czy
    mozecie polecic bank, ktory przy koncie firmowych nie ukrywa takich numerow?

    Pozdrawiam
    Tomek Jaromin

  • 2. Data: 2005-03-16 10:52:49
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Tomek Jaromin
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Brak mozliwosci wykonywania przellewow za granice tez mnie rozbraja.
    > Czy mozecie polecic bank, ktory przy koncie firmowych nie ukrywa
    > takich numerow?

    Ukrywa?
    Jeśli nie ma takich opcji w regulaminie prowadzenia konta...

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek http://plumowski.swistak.pl

  • 3. Data: 2005-03-16 10:57:13
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > niespodzianki mnie spotkaja. O roznicach w prowizji przy wyplacie z
    > bankomatu wiedzialem przy zakladaniu z konta ale z ta karta to mnie

    Ty nie poczytałeś sobie dokładnie oferty, na którą się zdecydowałeś, ale to
    oni są winni :-) ?

    > Brak mozliwosci wykonywania przellewow za granice tez mnie rozbraja.
    > Czy mozecie polecic bank, ktory przy koncie firmowych nie ukrywa
    > takich numerow?

    Jakich "numerów" ? W Inteligo też nie zrobisz przelewu za granicę. Skoro ta
    opcja jest Ci potrzebna, to dlaczego zakładasz konto w bankach, które takiej
    usługi nie oferują?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 4. Data: 2005-03-16 13:54:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 16 Mar 2005 11:50:45 +0100, "Tomek Jaromin"
    <t...@i...com> wrote:

> [...]
    >niespodzianki mnie spotkaja. O roznicach w prowizji przy wyplacie z
    >bankomatu wiedzialem przy zakladaniu z konta ale z ta karta to mnie

    przepraszam, a nie mozesz sobie normalnej kredytówki otworzyć?

  • 5. Data: 2005-03-16 14:12:29
    Od: "Tomek Jaromin" <t...@i...com>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> wrote in message

    > przepraszam, a nie mozesz sobie normalnej kredytówki otworzyć?

    Do tej pory nie wiedziale, ze takiej potrzebuje :))
    Posta napisalem bo po prostu nie potrafi zrozumiec dlaczego bank ogranicza
    funkcjonalnosc klientom, na ktorych wieksze zyski niz na osobach fizycznych
    (srednio oczywiscie).

  • 6. Data: 2005-03-16 15:10:22
    Od: nod <n...@o...pl>

> [...]
    >funkcjonalnosc klientom, na ktorych wieksze zyski niz na osobach fizycznych

    skoro nie pasują Ci ich usługi, ich ograniczenia to po co otwierałeś tam
    konto?

  • 7. Data: 2005-03-16 18:06:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 16 Mar 2005 15:12:29 +0100, "Tomek Jaromin"
    <t...@i...com> wrote:

> [...]
    >funkcjonalnosc klientom, na ktorych wieksze zyski niz na osobach fizycznych

    Ależ nei ogranicza. Niedynie nie oferuje.

  • 8. Data: 2005-03-16 19:59:43
    Temat: w mBanku nie tylko z firmowym mają problem ale z ogólną koordynacją transakcji na eKoncie też
    Od: "Lech" <m...@n...available>

    Aktywowałem usługę mBilans oraz automatyczną spłatę karty kredytowej w dniu
    płatności. Oznacza to, że w dniu płatności karty trzeba zapewnić wymaganą
    kwotę na eKoncie. Ustawiłem więc przelew z eMax by w dniu spłaty karty kwota
    ta znalazła się na eKoncie i poczekała do końca dnia by ją automatycznie
    ściągnęli na spłatę karty. Otóż kwota ta niedoczekała się gdyż tuż po jej
    automatycznym przelaniu na eKonto zaraz mBilans cofnął ją z powrotem na
    eMax. Co za geniusz wymyślił takie działanie systemu? Przecież wystarczyłoby
    umożliwić by mBilans nie działał w tym jednym dniu albo niech będzie
    możliwość spłaty karty wprost z eMax.

  • 9. Data: 2005-03-17 06:24:00
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 05-03-16 20:59, Użytkownik Lech napisał :
> [...]
    > ta znalazła się na eKoncie i poczekała do końca dnia by ją automatycznie

    A nie jest tak, że wszystkie wewnętrzne przelewy, ustawione z datą
    przyszłą, realizowane są na początku dnia (coś ok. 00:30, w czasie tzw.
    "przetwarzania nocnego")?

> [...]
    > eMax. Co za geniusz wymyślił takie działanie systemu? Przecież wystarczyłoby
    > umożliwić by mBilans nie działał w tym jednym dniu albo niech będzie

    a o tej 00:30 przetwarzanie jest realizowane w jakiej kolejności?

    - zdjęcie z salda kwoty przelewów zewnętrzych
    - mBilans
    - realizacja przelewów wewnętrznych

    andy_nek

  • 10. Data: 2005-03-17 10:01:44
    Od: "Lech" <m...@n...available>

    "Andrzej Kłos" <a...@k...wp.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > a o tej 00:30 przetwarzanie jest realizowane w jakiej kolejności?
    >
    > - zdjęcie z salda kwoty przelewów zewnętrzych

    Niestety, mBilans jest na końcu czego doświadczyłem.