  • 1. Data: 2005-03-16 12:33:26
    Temat: dlaczego przelewy ida tak dlugo????
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    Witam
    Mam takie pytanie z czym zwiazane jest to ze przelew idzie z banku do banku
    1- 2 dni ?!?
    Przeciez to tylko informacja, powinno po wplacie w banku dojsc od razu? a
    dlaczego tak nie jest?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-16 12:37:12
    Temat: Re: dlaczego przelewy ida tak dlugo????
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    rom3k wrote:
> [...]
    > banku 1- 2 dni ?!?
    > Przeciez to tylko informacja, powinno po wplacie w banku dojsc od

    A może tak zrobisz ten kolosalny wysiłek i przed wrzuceniem na grupę
    kolejnego postu poprosisz google o odpowiedź? To naprawdę nie boli.

  • 3. Data: 2005-03-16 12:50:28
    Od: "gg" <n...@m...com>

    > A może tak zrobisz ten kolosalny wysiłek i przed wrzuceniem na grupę
    > kolejnego postu poprosisz google o odpowiedź? To naprawdę nie boli.

    A nieprawda. Widziałem już takich których to bolało. Ma to związek chyba z
    tym że nieużywany organ zanika i jak go się zmusi do wysiłku wtedy
    wydziela jakieś kwasy i strasznie łeb napier%$#ala - tj chciałem napisać
    ... ma pacjent migrene.
    ;)
    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2005-03-16 12:53:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    gg wrote:
> [...]
    > wtedy wydziela jakieś kwasy i strasznie łeb napier%$#ala - tj
    > chciałem napisać ... ma pacjent migrene.

    O cholera - szczerze współczuję, że musisz przebywać w takim otoczeniu ;-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-03-16 13:35:50
    Temat: [OT]: dlaczego przelewy ida tak dlugo????
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:
> [...]
    > 1- 2 dni ?!?
    > Przeciez to tylko informacja, powinno po wplacie w banku dojsc od razu? a

    Nie chce mi się odpowiadać na Twojego posta, ale donoszę, że specjalnie
    dla Ciebie zmieniłem sygnaturkę. Nic osobistego, tak jakoś nabrałem
    chęci na zmianę ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 6. Data: 2005-03-16 13:43:59
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "rom3k" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1- 2 dni ?!?
    > Przeciez to tylko informacja, powinno po wplacie w banku dojsc od razu? a

    bo po drodze ida jeszcze na piwo, albo na wino i jak sie nawala to tyle im
    schodzi do 2dni dobrze ze nie 3 dni bo kac

  • 7. Data: 2005-03-16 14:40:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie chce mi się odpowiadać na Twojego posta, ale donoszę, że
    > specjalnie
    > dla Ciebie zmieniłem sygnaturkę. Nic osobistego, tak jakoś nabrałem
    > chęci na zmianę ;-)

    ROTFL ! Yayco już drugi raz zapluwam sobie monitor po przeczytaniu Twojego
    posta - jak tak dalej pójdzie, to zgłoszę się do Ciebie w sprawie
    zasponsorowania stosownych szmatek i płynów czyszczących :-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 8. Data: 2005-03-16 15:09:17
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:

    > ROTFL ! Yayco już drugi raz zapluwam sobie monitor po przeczytaniu Twojego
    > posta - jak tak dalej pójdzie, to zgłoszę się do Ciebie w sprawie
    > zasponsorowania stosownych szmatek i płynów czyszczących :-)))

    Jak będziesz się wybierać do DC daj znać, to zamówię ci pokrowce. Hygena
    przede wszystkim ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 9. Data: 2005-03-16 15:20:16
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Glenn napisała:

    > O cholera - szczerze współczuję, że musisz przebywać w takim otoczeniu
    > ;-)))

    Huh, dobrze, że nie pijam kawy przed monitorem, bo ktoś by mi go musiał
    wyczyścić ;-)

    K.

  • 10. Data: 2005-03-16 16:36:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Huh, dobrze, że nie pijam kawy przed monitorem, bo ktoś by mi go
    > musiał wyczyścić ;-)

    Tym razem była herbatka ;-)

    przyszłość/ Woody Allen