  • 1. Data: 2005-03-15 22:29:15
    Temat: Paypal ?
    Od: cyfrofan <c...@T...pl>

    Paypal? Moze to jakas alternatywa.
    Ktos moze to testowal ?

    https://www.allpay.us/s2p/

  • 2. Data: 2005-03-15 22:55:42
    Temat: Re: Paypal ?
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Ciekawe.
    Wyglada na to ze maja konto PayPala i beda w twoim imieniu przeleja kase.
    ______________

    Podobno eBay ma byc w Polsce.
    Licze ze rowniez PayPal sie pojawi.
    Poczekam

    atek

  • 3. Data: 2005-03-16 08:37:38
    Od: e...@p...wprost.pl

    > Ciekawe.
    > Wyglada na to ze  maja  konto PayPala i beda w twoim imieniu przeleja kase.
> [...]

    sprawdzilem to wczoraj :) ladnie wzieli pieniazki +4% za wplacenie ich na
    konto paypal.problem pojawil sie dopiero na samym paypalu.gdzyby mieli konto i
    normalnie przelali pieniadze z niego na moje to bylo by ok.ale uzywaja do tego
    karty kredytowej wiec paypal "kaze" nam upgradowac konto do premium i liczy
    2.9%+0.30$ prowizji za cala operacje :) wiec w sumie przy 10$ cala operacja
    zjadla mi 10%.

  • 4. Data: 2005-03-16 12:21:42
    Od: "Kacz_mi" <k...@b...pl>

    > Paypal? Moze to jakas alternatywa.
    > Ktos moze to testowal ?
    >
    > https://www.allpay.us/s2p/

    Ktos wreszcie na to wpadl ze mozna..

  • 5. Data: 2005-03-17 14:14:40
    Od: cyfrofan <c...@T...pl>

> [...]
    > 2.9%+0.30$ prowizji za cala operacje :) wiec w sumie przy 10$ cala operacja

    Czy to oznacza, ze odbiorca kwoty przeslanej przez s2p jest obciazony
    dodatkowo 2,9%+0.30$ prowizji, a w przypadku przesylania p2p nie jest
    obciazany ta kwota ?

  • 6. Data: 2005-03-17 23:45:17
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Czy to oznacza, ze odbiorca kwoty przeslanej przez s2p jest obciazony
    > dodatkowo 2,9%+0.30$ prowizji, a w przypadku przesylania p2p nie jest
    > obciazany ta kwota ?

    Nie - zalezy to od typu konta odbiorcy platnosci w paypal... inne prowizje
    za przyjecie platnosci placa posiadacze konta prywatnego, inne "premier" a
    inne "biznes". I na tym zarabia Paypal wlasnie.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 7. Data: 2005-03-21 17:32:54
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    16 Mar 2005 09:37:38 +0100, na pl.biznes.banki,
    e...@p...wprost.pl w wiadomości
    <news:6fdb.00001a7f.4237f052@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > 2.9%+0.30$ prowizji za cala operacje :) wiec w sumie przy 10$ cala operacja

    Czy należy przez to rozumieć, że przy pomocy tej usługi można płacić
    tylko tym sprzedającym, którzy posiadają konto Premier lub Businness?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 8. Data: 2005-03-22 16:38:28
    Od: cyfrofan <c...@T...pl>

    Krzysztof K. Maj wrote:

> [...]
    >

    > Czy należy przez to rozumieć, że przy pomocy tej usługi można płacić
    > tylko tym sprzedającym, którzy posiadają konto Premier lub Businness?

    W formularzu sa rubryki: imie odbiorcy i nazwisko odbiorcy.
    A co wpisac jezeli odbiorca jest firma ?
    Czyzby mozna bylo wysylac tylko na konto Personal?

    Pojawiaja sie takze dodatkowe pytania:
    Jakie informacje z formularza otrzymuje odbiorca?
    Czy wystarczy podac tylko Paypal ID (czasami tylko taka informacja jest
    dostepna) aby transfer zostal zaakceptowany?