eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto firmowe w mBanku - firma = klient drugiej kategorii? › Re: w mBanku nie tylko z firmowym mają problem ale z ogólną koordynacją transakcji na eKoncie też
  • Date: Thu, 17 Mar 2005 07:24:00 +0100
    From: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: w mBanku nie tylko z firmowym mają problem ale z ogólną koordynacją
    transakcji na eKoncie też

    Dnia 05-03-16 20:59, Użytkownik Lech napisał :
    > Aktywowałem usługę mBilans oraz automatyczną spłatę karty kredytowej w dniu
    > płatności. Oznacza to, że w dniu płatności karty trzeba zapewnić wymaganą
    > kwotę na eKoncie. Ustawiłem więc przelew z eMax by w dniu spłaty karty kwota
    > ta znalazła się na eKoncie i poczekała do końca dnia by ją automatycznie
    > ściągnęli na spłatę karty.

    A nie jest tak, że wszystkie wewnętrzne przelewy, ustawione z datą
    przyszłą, realizowane są na początku dnia (coś ok. 00:30, w czasie tzw.
    "przetwarzania nocnego")?

    Otóż kwota ta niedoczekała się gdyż tuż po jej
    > automatycznym przelaniu na eKonto zaraz mBilans cofnął ją z powrotem na
    > eMax. Co za geniusz wymyślił takie działanie systemu? Przecież wystarczyłoby
    > umożliwić by mBilans nie działał w tym jednym dniu albo niech będzie
    > możliwość spłaty karty wprost z eMax.

    a o tej 00:30 przetwarzanie jest realizowane w jakiej kolejności?

    - zdjęcie z salda kwoty przelewów zewnętrzych
    - mBilans
    - realizacja przelewów wewnętrznych

    andy_nek