  • 11. Data: 2005-03-17 10:33:20
    Temat: Re: w mBanku nie tylko z firmowym mają problem ale z ogólną koordynacją transakcji na eKoncie też
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Lech" <m...@n...available> napisał w wiadomości
    news:d1a3an$lpu$1@as2-
    > eMax. Co za geniusz wymyślił takie działanie systemu? Przecież
    wystarczyłoby
    > umożliwić by mBilans nie działał w tym jednym dniu albo niech będzie
    > możliwość spłaty karty wprost z eMax.

    no niezle :-)) oczywiscie zlozyles reklamacje - wiec czekamy na jej wyniki
    :-))

  • 12. Data: 2005-03-17 10:44:17
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 05-03-17 11:01, Użytkownik Lech napisał :

    > Niestety, mBilans jest na końcu czego doświadczyłem.

    **** Terminy wykonywania zleceń z rachunku eKONTO z aktywną usługą mBILANS:

    * Wszystkie dyspozycje przelewów, w tym przelewów z datą przyszłą,
    zleceń stałych, poleceń zapłaty z rachunku eKONTO, złożone do wysokości
    kwoty progowej ustalonej przez Posiadacza rachunku są realizowane w
    dniu, na który zostały zlecone, o ile na rachunku eKONTO lub powiązanym
    rachunku eMAX znajdują się środki w wysokości wystarczającej do
    zrealizowania tych dyspozycji.
    * W przypadku, gdy kwota przelewów, w tym przelewów z datą
    przyszłą, zleceń stałych, poleceń zapłaty z rachunku eKONTO przekracza
    wysokość kwoty progowej ustalonej przez Posiadacza rachunku, Posiadacz
    rachunku jest zobowiązany zapewnić odpowiednią kwotę środków na
    zrealizowanie tych dyspozycji dokładnie w dniu poprzedzającym realizację
    płatności (nie wcześniej niż po pierwszej sesji wychodzącej Eliksir z
    mBanku i nie później niż o godzinie 24:00). W sytuacji, gdy zapewnienie
    odpowiedniej wysokości środków, o którym mowa powyżej następuje z
    rachunków w mBanku, dyspozycja przelewu środków na eKONTO powinna być
    złożona z datą bieżącą.

    no i wszystko jasne (patrz ostatnie zdanie), nie da rady zrobić automatu
    (dla kwot > kwoty progowej mBilansu) korzystając z przelewów wewnętrznych.

    andy_nek

  • 13. Data: 2005-03-17 10:56:43
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@k...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (dla kwot > kwoty progowej mBilansu) korzystając z przelewów wewnętrznych.

    fakt, ale tez i powoduje bezsens tego uzytku, co AK doswiadczyl na sobie
    samym
    ps
    he he -
    "Pracujemy już nad tym, by niebawem wprowadzić automatyczny przelew z
    rachunku eMAX w przypadku, gdy środki na eKONCIE nie pokrywają zobowiązań
    kredytowych w mBanku".
    czyli wiemy, ze robimy was w wała i radzcie sobie sami

  • 14. Data: 2005-03-18 19:28:05
    Od: "Lech" <m...@n...available>

    "Krab" <_...@k...pl__> wrote in message
    > Użytkownik "Lech" <m...@n...available> napisał w wiadomości
    > wystarczyłoby
    >
    > no niezle :-)) oczywiscie zlozyles reklamacje - wiec czekamy na jej wyniki

    przyznali, że tak to działa więc po prostu zrezygnowałem z mBilansu i dałem
    im sugestię by rozważyli możliwość zdefiniowania częstotliwości uruchamiania
    mBilansu - np. co 3 dni, raz na tydzień.

  • 15. Data: 2005-03-18 21:48:40
    Temat: Re: konto firmowe w mBanku - firma = klient drugiej kategorii?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 16 Mar 2005 15:12:29 +0100, "Tomek Jaromin"
    <t...@i...com> wrote:

    >Posta napisalem bo po prostu nie potrafi zrozumiec dlaczego bank ogranicza
    >funkcjonalnosc klientom, na ktorych wieksze zyski niz na osobach fizycznych
    >(srednio oczywiscie).

    pewnie wolą nie mieć za wiele do czynienia z takimi, którzy mają
    trudności z czytaniem :-)
    --
    Jarek Andrzejewski