eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto firmowe w mBanku - firma = klient drugiej kategorii? › konto firmowe w mBanku - firma = klient drugiej kategorii?
    From: "Tomek Jaromin" <t...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: konto firmowe w mBanku - firma = klient drugiej kategorii?
    Date: Wed, 16 Mar 2005 11:50:45 +0100

    Witam

    Przeszedlem niedawno z Inteligo do mBanku - bo taniej. Przyszlo mi teraz
    oplacic domene, ktora mam zarejestrowana w directnic.com - mozliwosc
    platnosci tylko karta. Probuje podac dane z mojej Visa Electron (z Inteligo
    dzialala w sieci) i dupa... no dobra - dzwonie na infolinie. Pani mowi, ze
    tekarty nie moga byc uzywane w sieci. OK - spytalem w takim razie co moge
    zrobic. Dowiedzialem sie o niezlym wynalazku o nazwie e-Karta. Super sprawa,
    bezpieczniejsza itd ... okazuje sie jednak, ze ekarta nie moze byc zalozona
    do konta firmowego....

    Chcialem zapytac szanownych uzytkownikow mBiznes Konta jakie jeszcze
    niespodzianki mnie spotkaja. O roznicach w prowizji przy wyplacie z
    bankomatu wiedzialem przy zakladaniu z konta ale z ta karta to mnie
    calkowicie zalamali.

    Brak mozliwosci wykonywania przellewow za granice tez mnie rozbraja. Czy
    mozecie polecic bank, ktory przy koncie firmowych nie ukrywa takich numerow?

    Pozdrawiam
    Tomek Jaromin