  • 1. Data: 2008-04-14 21:11:28
    Temat: konto dla starszej osoby
    Od: zz <w@stopce>

    czy któryś z banków pko sa, mille, pko bp, wbk, lukas, bph, domi, boś ew
    inne ma w swojej ofercie konto atrakcyjne dla starszej osoby ?
    Znalazłem właśnie dawno temu zgubiony numer logowania do multibanku
    mojej mamy i opłaty które zobaczyłem trochę mnie zabolały bo ja od lat
    nic nie płacę, po raz kolejny sprawdza się prawda że biedni płacą za
    wszystko

    - prowadzenie konta 8zł bo to konto my
    - karta 1zł
    - ubezp karty 2zł
    - widzę też przelew spłata kk hscb kwota dziwnie okrągła bo 1000zł więc
    nie wiem czy to faktycznie zadłużenie czy jakieś raty
    - opłata za przelew 5zł
    - sprawdzenie salda 1zł

    główna czynność to wypłaty z bankomatów/sprawdzanie salda, nabliżej to
    pko sa ale uchodzi za niebezpieczny, dalej mille, dalej euronet/wbk/bph

  • 2. Data: 2008-04-14 21:28:25
    Temat: Re: konto dla starszej osoby
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Kwi, 23:11, zz <w@stopce> wrote:

    > Znalazłem właśnie dawno temu zgubiony numer logowania do multibanku
    > mojej mamy i opłaty które zobaczyłem trochę mnie zabolały

    Najpierw ustal, czy twoja mama ma ochote zmieniac bank a nastepnie
    jesli tak, to jakie sa jej potrzeby (no i ile wynosi emerytura, zeby
    bylo wiadomo w czym moze sie poruszac jesli chodzi o koszty konta tj.
    zwolnienia z oplat)

    Nic na sile - jesli dobrze jej z posiadanym kontem to ni ema co na
    sile wymuszac zmiany u starszej osoby.
    Zwlaszcza, ze byc moze istotna jest bliskosc oddzialu, gdzie moze
    osobiscie cos zalatwic czy nawet spytac sie, czy juz przyszla
    emerytura.

    Sadzac po poscie, to zabardzo nie orientujesz sie w dzialaniach
    finansowych mamy, ktora jak widac z cytowanego podejmuje wlasne
    decyzje finansowe, zleca chyba telefonicznie przelewy, korzysta z KK.

  • 3. Data: 2008-04-14 21:39:01
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Sadzac po poscie, to zabardzo nie orientujesz sie w dzialaniach
    finansowych mamy, ktora jak widac z cytowanego podejmuje wlasne
    decyzje finansowe, zleca chyba telefonicznie przelewy, korzysta z KK.

    i nie uszczęśliwiaj jej na siłę, czasem warto zapłacić i mieć dodatkowe
    usługi, co z tego, że (może) masz bezpłatne konto w mBanku skoro ona pewnie
    woli mieć możliwość udania się do placówki banku...

    też mam konto MY w Multi i (pomimo opłat) je sobie chwalę ;-)

  • 4. Data: 2008-04-14 21:42:44
    Od: zz <w@stopce>

    zz pisze:
    > czy któryś z banków pko sa, mille, pko bp, wbk, lukas, bph, domi, boś ew
    > inne ma w swojej ofercie konto atrakcyjne dla starszej osoby ?
    mimo osobistej niechęci widzę też że może bank pocztowy konto nestor to
    nienajgorsza propozycja, właściwie same zalety prawie wszystko za free
    łącznie z ubezpieczeniem, jest coś co wymaga stania w kolejce na poczcie
    ? bo to co najmniej godzina w plecy
    czy są jakieś inne wady ? myślę też nad mbankiem

  • 5. Data: 2008-04-14 21:52:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Kwi, 23:42, zz <w@stopce> wrote:
> [...]
    > nienajgorsza propozycja, właściwie same zalety prawie wszystko za free
    > łącznie z ubezpieczeniem, jest coś co wymaga stania w kolejce na poczcie

    Mozna zadysponowac raz w miesiacu bezplatne dostarczenie gotowki przez
    listonosza i chyba sa bezplatne bankomaty pko bp
    Sprawdz TOiP bo mi sie nie chce szukac.

    >myślę też nad mbankiem

    Odpusc. Chcesz dobic starsza pania....

    Jeszcze raz - najpierw porozmawiaj, zanim zaczniesz uszczesliwiac na
    sile.

  • 6. Data: 2008-04-14 22:34:07
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    zz <w@stopce> napisał(a):

    > czy któryś z banków pko sa, mille, pko bp, wbk, lukas, bph, domi, boś ew
    > inne ma w swojej ofercie konto atrakcyjne dla starszej osoby ?

    Po pierwsze to bym zapytał, co to znaczy dla starszej osoby i czym
    szczególnym miałby się ten bank wyróżniać? Mając dostęp do netu, moi rodzice
    oboje przesiedli się na mBank, ale też matula pewnie by mi nieźle skórę
    wygarbowała gdybym jej wyjechał per starsza pani :^)

    Tomek

  • 7. Data: 2008-04-15 05:38:29
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "zz" <w@stopce> napisał w wiadomości

    > Znalazłem właśnie dawno temu zgubiony numer logowania do multibanku mojej
    > mamy i opłaty które zobaczyłem trochę mnie zabolały

    Czy ja dobrze widzę?
    "Znalazłeś" hasło do konta mamy i sie do niego zalogowałes?
    A mama o tym wie?
    Bo jeśli nie (i nie prosiła cię o pomoc) to najpierw zastanów się jak
    uzasadnisz stwierdzenie że proponujesz mamie konto lepsze od posiadanego,
    skoro o posiadanym nie powinienes wiedzieć...;-)

    Sławek

    PS. Jakby mi gówniarz z taką wieścią przyszedł to najpierw by się z
    kieszonkowym pożegnał...

  • 8. Data: 2008-04-15 09:01:52
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Kiedyś całkiem niezły był VW Bank (powaznie piszę), ale raczej dla Warszawian, bo
    jednak ta jedna jedyna kasa/punkt
    obsługi przydawała sie - nie wiem, jak na dziś po zmianach opłat.
    Ekonomicznie dla starszej osoby może być dobry eurobank i polbank, bo oferują
    najwyzsze oprocentowanie oszczędności bez
    jakichś gimnastyk z lokatami.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2008-04-15 18:42:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 14.04.2008 zz <w@stopce> napisał/a:

    [...]

    > mojej mamy i opłaty które zobaczyłem trochę mnie zabolały bo ja od lat
    > nic nie płacę, po raz kolejny sprawdza się prawda że biedni płacą za
    > wszystko

    Niektórzy płacą swoim czasem. Spróbuj sobie np. szybko załatwić kredyt
    w mBanku.

    [...]

    > główna czynność to wypłaty z bankomatów/sprawdzanie salda, nabliżej to
    > pko sa ale uchodzi za niebezpieczny, dalej mille, dalej euronet/wbk/bph

    A niby za sprawdzenie salda w mbanku, to w mbanku nie kasują?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2008-04-15 18:44:09
    Od: zz <w@stopce>

    Slavekk pisze:
    > Użytkownik "zz" <w@stopce> napisał w wiadomości

    > Czy ja dobrze widzę?
    > "Znalazłeś" hasło do konta mamy i sie do niego zalogowałes?
    nie, jak napisałem dalej to konto my, ja jestem współwłaścicielem ale
    nie korzystam z tego konta

> [...]
    >
    > Sławek
    >
    > PS. Jakby mi gówniarz z taką wieścią przyszedł to najpierw by się z
    posługujesz się internetem, moja mama nie, więc nie potrzebujesz ew
    sugestii, zresztą ja nie namawiam, nawet nie namawiam na zrezygnowanie z
    tpsy chociaż są inne bardziej racjonalne możliwości