    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto dla starszej osoby
    Date: Mon, 14 Apr 2008 14:28:25 -0700 (PDT)

    On 14 Kwi, 23:11, zz <w@stopce> wrote:

    > Znalazłem właśnie dawno temu zgubiony numer logowania do multibanku
    > mojej mamy i opłaty które zobaczyłem trochę mnie zabolały

    Najpierw ustal, czy twoja mama ma ochote zmieniac bank a nastepnie
    jesli tak, to jakie sa jej potrzeby (no i ile wynosi emerytura, zeby
    bylo wiadomo w czym moze sie poruszac jesli chodzi o koszty konta tj.
    zwolnienia z oplat)

    Nic na sile - jesli dobrze jej z posiadanym kontem to ni ema co na
    sile wymuszac zmiany u starszej osoby.
    Zwlaszcza, ze byc moze istotna jest bliskosc oddzialu, gdzie moze
    osobiscie cos zalatwic czy nawet spytac sie, czy juz przyszla
    emerytura.

    Sadzac po poscie, to zabardzo nie orientujesz sie w dzialaniach
    finansowych mamy, ktora jak widac z cytowanego podejmuje wlasne
    decyzje finansowe, zleca chyba telefonicznie przelewy, korzysta z KK.