  • 1. Data: 2008-04-14 15:51:58
    Temat: Jak dlugo sie czeka na wytloczenie karty?
    Od: "Satchu S." <s...@o...pl>

    Jak długo się czeka na moment "karta w ręce" od podpisania umowy:
    1. Z kurierem w Millennium (AmEx)?
    2. W oddziale ReifeisenBank (VISA)?
    3. W Citi Handlowym (Mastecard)?

    Stachu S.

  • 2. Data: 2008-04-14 17:57:22
    Temat: Re: Jak dlugo sie czeka na wytloczenie karty?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Satchu S. napisał(a):
    > Jak długo się czeka na moment "karta w ręce" od podpisania umowy:
    > 1. Z kurierem w Millennium (AmEx)?

    Ja czekalem chyba 3 dni. Warunek - karte odbierasz w oddziale. Kurierem
    nie wiem, pewnie roznie.

    > 3. W Citi Handlowym (Mastecard)?

    Jakies 2 tygodnie.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-04-30 17:01:55
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Satchu S." <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak długo się czeka na moment "karta w ręce" od podpisania umowy:
    > 1. Z kurierem w Millennium (AmEx)?

    ponad trzy tygodnie, "po drodze" w banku nikt nic nie wie.

    > 2. W oddziale ReifeisenBank (VISA)?

    4 dni robocze.

    > 3. W Citi Handlowym (Mastecard)?

    nie pamiętam, to było rok temu, około 2 tygodnie.