    Date: Mon, 14 Apr 2008 23:11:28 +0200
    From: zz <w@stopce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: konto dla starszej osoby

    czy któryś z banków pko sa, mille, pko bp, wbk, lukas, bph, domi, boś ew
    inne ma w swojej ofercie konto atrakcyjne dla starszej osoby ?
    Znalazłem właśnie dawno temu zgubiony numer logowania do multibanku
    mojej mamy i opłaty które zobaczyłem trochę mnie zabolały bo ja od lat
    nic nie płacę, po raz kolejny sprawdza się prawda że biedni płacą za
    wszystko

    - prowadzenie konta 8zł bo to konto my
    - karta 1zł
    - ubezp karty 2zł
    - widzę też przelew spłata kk hscb kwota dziwnie okrągła bo 1000zł więc
    nie wiem czy to faktycznie zadłużenie czy jakieś raty
    - opłata za przelew 5zł
    - sprawdzenie salda 1zł

    główna czynność to wypłaty z bankomatów/sprawdzanie salda, nabliżej to
    pko sa ale uchodzi za niebezpieczny, dalej mille, dalej euronet/wbk/bph