  • 1. Data: 2008-04-14 15:40:46
    Temat: Gdzie najlepiej umieścić 100k zł
    Od: "Admii" <i...@o...pl>

    Mam 'luźne' 100.000 zł .... gdzie najlepiej ulokować np. na pół roku avista
    ??

    pozdr. leh

  • 2. Data: 2008-04-14 18:41:40
    Temat: Re: Gdzie najlepiej umieścić 100k zł
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Tam, gdzie nie będzie belkowego.
    Ale nie wiem, gdzie tak jest.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-04-15 06:39:04
    Od: "nurasa" <m...@g...com>

    > Tam, gdzie nie będzie belkowego.
    > Ale nie wiem, gdzie tak jest.
    > JaC

    W VW banku. Tylko musisz oświadczenie podpisać
    Info na stronie www

    jkolina

  • 4. Data: 2008-04-15 08:11:00
    Od: "Sslaus" <sslaus@!NOSPAM!.gmail.cooom>

    Użytkownik "nurasa" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > W VW banku. Tylko musisz oświadczenie podpisać
    > Info na stronie www
    >
    > jkolina

    Jakie są wady/haczyki takiego rozwiązania?

  • 5. Data: 2008-04-15 12:56:22
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 15-04-2008 o 10:11:00 Sslaus <sslaus@!NOSPAM!.gmail.cooom> napisał:

    > Użytkownik "nurasa" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jakie są wady/haczyki takiego rozwiązania?

    Jedyną wadą i haczykiem jest to, że posta wrzucił szacowny grupowy umilacz
    czasu jkolina.
    A tak abstrahując, po ostatnich popisach trolli przez małe t z radością
    powitałem powrót koliny.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/

  • 6. Data: 2008-04-15 14:51:04
    Od: C...@g...com

    On 14 Kwi, 17:40, "Admii" <i...@o...pl> wrote:
    > Mam 'luźne' 100.000 zł .... gdzie najlepiej ulokować np. na pół roku avista

    Na pewno w grę wchodzi tylko avista ? Jeśli tak to Eurobank ma
    najwięcej - 5,55% na ichnim ROR, w grę wchodzą jeszcze konta
    oszczędnościowe mBanku i Polbanku - 5,5%.
    Nie lepiej dać na lokatę (przy tej kwocie dadzą nieco wyższe
    oprocentowanie niż "normalnie" - nazywa sie to lokata negocjowana,
    chociaż niczego sie nie negocjuje) albo kilka lokat - w razie potrzeby
    można jedną czy dwie zlikwidować.

  • 7. Data: 2008-04-15 15:46:05
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > oprocentowanie niż "normalnie" - nazywa sie to lokata negocjowana,
    > chociaż niczego sie nie negocjuje) albo kilka lokat - w razie potrzeby

    Nie rozśmieszaj mnie. 5,5% w skali roku to ma być lokata na której można
    zarobić ? Poniżej 20% nawet bym tyłka nie ruszył z krzesła. Tylko trzeba
    trochę poszukać a nie pytać.

    nie kradnij, minister finansów nie toleruje konkurencji

  • 8. Data: 2008-04-15 15:50:12
    Od: k...@o...pl

    > Nie rozśmieszaj mnie. 5,5% w skali roku to ma być lokata na której można
    > zarobić ? Poniżej 20% nawet bym tyłka nie ruszył z krzesła. Tylko trzeba
    > trochę poszukać a nie pytać.

    masz na myśli 20% z dużym ryzykiem czy 20% bez ryzyka lub z ryzykiem
    na poziomie lokaty bankowej?

  • 9. Data: 2008-04-15 17:19:53
    Od: C...@g...com

    On 15 Kwi, 17:46, "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Nie rozśmieszaj mnie. 5,5% w skali roku to ma być lokata na której można
    > zarobić ? Poniżej 20% nawet bym tyłka nie ruszył z krzesła.
    OMG: następny ekspert - To nie ruszaj - nikt Ci nie każe.

  • 10. Data: 2008-04-17 11:21:18
    Od: "Admii" <i...@o...pl>

    Użytkownik "nurasa" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > W VW banku. Tylko musisz oświadczenie podpisać
    > Info na stronie www

    na pół roku 4.95% co odpowiada 6.11 z belkowym
    na rok 5.50% co odpowiada 6.79

    tzreba pisac wniosek i wysłać pocztą :-(( po Inecie się nie da
    Przy zerwaniu umowy trace oprocentowanie :-(

    To juz wole u nich 5.30 z belokowym Avista ....bez belki 4.29 i kiedy chcę
    mogę kase wycofać i nic nie musze wypełniac i wysyłac
    Przy rocznej lokacie to jest większa różnica ale przy 6 mieś niewiele

    pozdr.