  • 61. Data: 2018-09-04 14:10:10
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-09-04 o 09:30, J.F. pisze:

    > Za to pilnowanie warunkow zwolnienia z oplat staje sie juz uciazliwe :-)

    O właśnie. Posiadanie konta to nic głupiego ani kosztownego.

    Głupota i koszty zaczynają się jak musisz pilnowac warunków, terminów,
    czytać 50 stron regulaminów i drobnych druczków.

    Konkretne koszty których większość otumaniona propagandą nie dostrzega.

    To jest zwyrodnienie bankowości i brak poszanowania klienta.
    Jak ktoś mnie nie szanuje i próbuje mnie "okradać" to zaczynam być
    podejrzliwy i zastanawiać się czy płaci podatki.
    Tak wiem... DZIWNY jestem :-)

  • 62. Data: 2018-09-04 14:17:39
    Temat: Re: [OT] Re: konta w wielu bankach
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    z pisze:

    > Miałbyś rację gdyby te banki płaciły rzetelnie w Polsce podatki.
    >
    > Wtedy pozakładałbym i z 50 kont ;-)
    >
    > A teraz wolę kupić na straganie "na zapas" (takie modne ostatnio) :-)

    a "straganiarz" rzetelnie płaci podatki?

  • 63. Data: 2018-09-04 14:22:08
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    > [...]
    >
    > Ale jest "zatrzymuje" a nie "przechowuje".

    Może jednak doczytaj.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    A shy teenage boy finally worked up the nerve to give a gift to

  • 64. Data: 2018-09-04 14:36:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-09-04 o 14:17, Andrzej Kłos pisze:
    > a "straganiarz" rzetelnie płaci podatki?

    przynajmniej powiększy tu na miejscu szarą strefę która w pewnych
    granicach nie jest taka zła :-)

  • 65. Data: 2018-09-04 15:09:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bolko" 1...@g...co

    : Założe się

    Z kim? Ja też chcę!

    : że są na tej grupie osoby które mają konta w wiecej niż 3 bankach.

    Czasami próbuję zinwentaryzować ;) -- ale bezskutecznie.
    Nawet wtedy miałbym trudności z liczeniem, gdybym nie
    zawierał nowych umów i nie wypowiadał starych, gdyż
    banki łączą się ze sobą...

    Ale poniżej 3 nie spadam od lat.

    : Ja mam w trzech w wątku obok opisałem problemy z logowaniem żony.

    : Są jakieś rozwiązania pozwalajace uniknąć takich problemów?

    Zapewne tak. Rzadko blokuję sobie dostęp.
    Wystarczy zapisać sobie wszystko i strzec
    zapisu przed utratą -- tedy i milczeć co
    do stosowanych rozwiązań.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 66. Data: 2018-09-04 15:24:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]

    >Jak ktoś mnie nie szanuje i próbuje mnie "okradać" to zaczynam być
    >podejrzliwy i zastanawiać się czy płaci podatki.

    No, prawde mowiac, to bank swiadczy uslugi, wiec nienormalne jest, ze
    ja za to nie place :-)

    I choc nie mam nic przeciw placeniu jakiejs drobnej kwoty, to
    pozamykam nadmiarowe konta, jak wprowadza oplaty :-)

    J.

  • 67. Data: 2018-09-04 15:37:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-09-03 o 17:32, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    ale wszystkie chronione jednym wspólnym do Keepassa?
    > Nie myśl o tym jak TY się zachowujesz, tylko jak zachowa się złodziej.

    > Wyobraź sobie, że hasła z jednego banku wyciekną (PlusBank zdaje się
    > miał taką wpadkę). W przypadku różncych haseł to złodziejowi nic nie
    > da. W przypadku takiego samego może próbować.

    Razem z hasłem wycieknie też informacja w jakich jeszcze bankach
    ma konto czy tylko trollujesz?

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2018-09-04 15:44:08
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> writes:

    ale wszystkie chronione jednym wspólnym do Keepassa?

    > Razem z hasłem wycieknie też informacja w jakich jeszcze bankach
    > ma konto czy tylko trollujesz?

    Może wyciec.
    KJ

    Your mind understands what you have been taught; your heart, what is true.

  • 69. Data: 2018-09-04 15:48:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Razem z hasłem wycieknie też informacja w jakich jeszcze bankach
    >ma konto czy tylko trollujesz?

    Jak maja dostep do jednego banku, to moga popatrzec na zdefiniowanych
    odbiorcow i historie przelewow.
    Ba - moga popatrzec w dane osoby ... i uzyskac informacje ktore beda
    uzywac inne banki.
    Pesel, nr dowodu, nazwisko panienskie matki ... teraz tylko zadzwonic
    i powiedziec, ze nie moge sie zalogowac ... ciekawe ile zajmie
    wyciagniecie loginu ...

    J.

  • 70. Data: 2018-09-04 17:06:34

    W dniu 2018-09-04 o 15:44, Kamil Jońca pisze:

    > Może wyciec.
    > KJ

    Zaczynam się bać :-)

    Tak tylko teoretyzujecie czy to jest poważne zagrożenie?