  • 1. Data: 2018-08-25 12:54:23
    Temat: Revoult zasilenie
    Od: r...@g...com

    Czy sprawdzaliście w Revoult czy polski bank pobierze prowizję gdy chcemy zrobić
    przelew DO Revoult? Rozumiem iż natychmiastowe są przelewy tzw. zasilenie z karty ale
    ja czasami chcę troszkę wiedzieć na zasadzie "sztuka dla sztuki". Z drugiej strony to
    głupio dokonywać np. zasilenia 10 tys. zł kartą bo za chwilę bank będzie dzwonił :-).
    Podejrzewam że banki różnie mogą traktować taki przelew.

  • 2. Data: 2018-08-25 13:13:16
    Temat: Re: Revoult zasilenie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Specyficzne masz pojęcie "głupiości".
    A pofatygowałeś się chociaż, by sprawdzić, na jaki rachunek i w jakim banku robi się
    ten przelew doładowujący?
    Jak już sprawdzisz, to sprawdź w TOiP.
    I doładuj kartą, bez względu na sumę.

  • 3. Data: 2018-08-25 13:44:44
    Od: r...@g...com

    Revoult posiada rachunek w Wielkiej Brytanii w PLN. Tabela opłat i prowizji banków
    jest zagmatwana

  • 4. Data: 2018-08-25 17:22:21
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 25.08.2018 13:44, r...@g...com wrote:
    > Revoult posiada rachunek w Wielkiej Brytanii w PLN. Tabela opłat i prowizji banków
    jest zagmatwana

    Doładuj Rewolwera przy pomocy karty debetowej, po co się męczyć i robić
    sobie pod górkę.

    Xenocide

  • 5. Data: 2018-08-25 17:26:07
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Specyficzne masz pojęcie "głupiości".
    > A pofatygowałeś się chociaż, by sprawdzić, na jaki rachunek i w jakim banku robi
> [...]

    Ja też zacząłem się zastanawiać nad przelewem z ROR.
    I też nie przelewam z obawy o koszt.
    Bo też nie jestem w stanie ogarnąć wszystkiego, łącznie z TOiP. :(

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 6. Data: 2018-08-25 19:19:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 25 sierpnia 2018 13:44:45 UTC+2 użytkownik r...@g...com napisał:
    > Revoult posiada rachunek w Wielkiej Brytanii w PLN. Tabela opłat i prowizji banków
    jest zagmatwana

    Dwie opcje:
    1) SWIFT - z konta PLN w polskim banku na konto PLN w banku brytyjskim - koszty nie
    będą znane z góry (choć to ma się niedługo zmienić), oraz jedynie przy opcji OUR -
    drogiej - masz gwarancję, że dojdzie taka suma, jaką wysyłasz. Trochę też ten przelew
    trwa. Brak przewalutowań.
    2) SEPA - koszt znany z góry, zwykle 5zł, gwarancja, że dojdzie wysłana suma - ale
    wyrażona w euro. Dodatkowy koszt - przewalutowania z PLN na EUR wg kursu polskiego
    banku oraz z EUR na PLN wg kursu banku brytyjskiego. Idzie zwykle jeden dzień.

    Wniosek - doładuj kartą, za darmo i natychmiast, i taka suma, jaką chcesz.

  • 7. Data: 2018-08-27 12:48:07
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]

    banku oraz z EUR na PLN wg kursu banku brytyjskiego. Idzie zwykle jeden dzień.

    Revolut pisze, że na konto w PL tylko SWIFT.

    Ale jeśli SEPA puści na konto EUR, to drugie przewalutowanie nie wystąpi.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2018-08-27 14:03:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2018 12:48:10 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

> [...]
    dzień.

    > Revolut pisze, że na konto w PL tylko SWIFT.

    Pitolą, SEPA pójdzie z dowolnego rachunku na dowolny w każdym banku ze strefy SEPA
    (poza tymi oczywiście, które SEPA nie udostępniają klientom).
    A może piszą, że _bezpośrednio_ w PLN? Wtedy rzeczywiście tylko SWIFT.

    > Ale jeśli SEPA puści na konto EUR, to drugie przewalutowanie nie wystąpi.

    A jak puści SEPA dodatkowo z konta EUR, to nie będzie też pierwszego.
    Ale pytał o zasilenie z konta w PLN w PL na konto PLN w revolucie.

  • 9. Data: 2018-09-03 22:03:03
    Od: r...@g...com

    Zasilenie KK zawsze bez opłat ze strony banku w ramach Grace Period ?

  • 10. Data: 2018-09-03 22:45:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 3 września 2018 22:03:05 UTC+2 użytkownik r...@g...com
    napisał:
    > Zasilenie KK zawsze bez opłat ze strony banku w ramach Grace Period ?

    Teoretycznie - i z praktyki ludzie potwierdzają.
    Choć też niektórzy zgłaszają kłopoty, szczególnie z citi - ale inni piszą, że
    kłopotów nie ma.

    Więc albo testuj KK z nadzieją na dobry wynik albo dla spokojności KD.