  • 1. Data: 2018-09-02 20:47:57
    Temat: dostanie się do konta w BZWBK
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mamy konto dodatkowe w BZWBK.
    Żona skusiła sie na procenty i przelała tam kase.
    Ale dzisiaj się okazało że jednak kasa przydała by sie na domowym koncie.
    Loguje się do konta pierwszy raz.
    Złe dane.
    Drugi
    Trzeci
    Złe dane.
    W końcu ja biore od niej kartkę i też próbuje.
    Złe dane.

    Dzwonimy na infolinie.
    Prosimy o reset hasła.
    BZWBK prosimy o numer karty.
    Żona szuka ale że nie używa to cholera wie gdzie jest generalnie nie ma.
    BZWBK sorry ale nie możemy pomóc
    Zona czy to jest jedyna metoda weryfikacji klienta
    BZWBK tak
    żona to ja proszę o wykonanie przelewu telefonicznego
    BZWBK nie da się

    hasło do konta z karki trzy dni temu działało
    kase mamy tylko że nie mamy dostępu

    KOCHAM GOTÓWKĘ

    ps
    zastanawiam się jaki może mieć wpływ na to sytuacja w której muszę
    przy każdym korzystaniu z googla klikać w captcha
    podobno moja sieć robi dziwny ruch.

  • 2. Data: 2018-09-02 22:10:41
    Temat: Re: dostanie się do konta w BZWBK
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-09-02 o 20:47, Bolko pisze:
> [...]
    > Trzeci
    > Złe dane.
    > W końcu ja biore od niej kartkę i też próbuje.

    Zmienialiście hasło, bo system po 30 dniach uznał,
    że stare jest za długo i zapomnieliście o tym.

  • 3. Data: 2018-09-02 22:29:12
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 września 2018 22:10:42 UTC+2 użytkownik cef napisał:

    > Zmienialiście hasło, bo system po 30 dniach uznał,
    > że stare jest za długo i zapomnieliście o tym.

    żona była w banku w tym tygodniu

  • 4. Data: 2018-09-03 09:59:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 2 września 2018 22:29:14 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > żona była w banku w tym tygodniu

    SOA#1. Zarówno dla loginu żony jak i mojego.
    Żaba (póki co żaba, bo zaraz będzie to kupa, ale może jednak pozostańmy przy żabie)
    póki co nie zmuszała mnie (chyba) nigdy do zmiany hasła, a mam tam różności od
    listopada.

    A jaki to właściwie bank robi z siebie takie securitate i każe zmieniać hasło co 30
    dni?
    Z moich 12 tylko db coś tam chyba co pół roku marudzi - ale na szczęście nie
    archiwizuje haseł i po zmianie zaraz można sobie znów zmienić na stare.

    PS.: Na gotówkę trzymaną w domu polecam jednak dolary i/lub euro.
    Złoto w sztabkach niestety kosztuje na wejściu 8% :(

  • 5. Data: 2018-09-03 11:52:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 2 września 2018 22:29:14 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > żona była w banku w tym tygodniu

    Aha, widać chcą zaprosić ponownie.
    Dziwna sprawa z tą weryfikacją przez numer karty - ja, gdy dzwonię, podaję ustalone
    hasło (prymitywnie, bo muszę je wymówić, zamiast wpisać wybrane cyfry - lub całość,
    jak w citku - na klawiaturze telefonu).
    I najlepiej od razu reklamacja - teraz zmieniają nazwę, więc mają do porozdawania
    gadżety lepszej jakości ze starym logo.
    Polecam też żabową apkę mobilną.

  • 6. Data: 2018-09-03 12:12:55
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 września 2018 11:52:58 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

> [...]
    jak w citku - na klawiaturze telefonu).
    > I najlepiej od razu reklamacja - teraz zmieniają nazwę, więc mają do porozdawania

    żona kazała napisać reklamacje pani przez telefon i zażyczyła sobie 500zł :)
    czekamy na odpowiedź podobno 30 dni

    > Polecam też żabową apkę mobilną.
    a co to

  • 7. Data: 2018-09-03 12:26:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 3 września 2018 12:12:56 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > żona kazała napisać reklamacje pani przez telefon i zażyczyła sobie 500zł :)

    Gorzej, jak bank udowodni, że to jednak Wasza wina i sobie z tego powodu zabierze
    500zł ;>
    Ciekawe, reklamacja z żądaniem rekompensaty... Trzeba zawsze pamiętać o dodaniu
    wzmianki o Rzeczniku Finansowym. Właśnie muszę się zebrać i napisać do niego paszkwil
    na łobuza citka.

    A co do rekompensaty - mój tata proponował taką grę w komunikacji miejskiej przy
    kontroli biletów - jak nie masz biletu, płacisz kanarowi - ale jak masz dwa, to kanar
    ci płaci ;>

    > a co to

    Taki program na urządzenie z iOS lub androidem.
    Pozwala robić to samo, co ST w przaglądarce, ale działa szybciej.
    I do tego - w przypadku żaby - ma dwie możliwości logowania - albo zwykłym hasłem,
    albo PINem - najkrótszy możliwy to 4-cyfrowy, więc chyba da radę się nie pomylić.
    Chyba żeście ortodoksi i nosicie ze sobą telefony służące do dzwonienia, tak jak ja
    (bo raczej takich talibów, co telefonu nie mają, trudno spotkać) - ale tutaj też
    sprawdzi się dobrze dedykowany tablet - albo przez domowe wifi albo z 3g z aero2.

  • 8. Data: 2018-09-03 12:37:53
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 września 2018 12:26:29 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

> [...]

    wzmianki o Rzeczniku Finansowym. Właśnie muszę się zebrać i napisać do niego paszkwil
    Pani konsultanka zapytała się jaką chcemy wiec żona szczeliła pięć stów

> [...]
    sprawdzi się dobrze dedykowany tablet - albo przez domowe wifi albo z 3g z aero2.

    a to sprawdze
    żona prawdziwego smartfona ma od 3 miesiecy, zobaczymy
    dzieki

  • 9. Data: 2018-09-04 10:00:15
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Młoda.
    Słuszną linię ma gimbaza.

    -----

  • 10. Data: 2018-09-04 15:16:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 7...@g...co

    : Żaba (póki co żaba, bo zaraz będzie to kupa, ale może jednak pozostańmy
    : przy żabie) póki co nie zmuszała mnie (chyba) nigdy do zmiany hasła,
    : a mam tam różności od listopada.

    Nie zmusza, ale nakłania.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,