  • 1. Data: 2003-03-24 13:02:37
    Temat: Prognozy ekonomiczne 2003-2007
    Od: c...@p...onet.pl

    Czesc,
    czy ktos robil, lub moze mi poradzic, gdzie moge znalesc prognozy podstawowych
    wskaznikow makroekoenomicznych (PKB, inflacja bezrobocie, stopy %%, kurs
    walutowy)na lata 2003-2007. I nie chodzi mi o optymistyczne szacunki rzadowe,
    ale na w miare wiarygodne dane. Zdaje sobie sprawe, ze jest to wrozenie z
    fusow, ale moze ktos moze mi pomoc.

    ps. grupy dyskusyjne i serwery typu GUS, MF, OECD, banki, eurostat juz
    pprzegladalem i nic nie znalazlem

    Dziekuje i pozdrawiam

    Michal

  • 2. Data: 2003-03-24 14:24:12
    Temat: Re: Prognozy ekonomiczne 2003-2007
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > fusow, ale moze ktos moze mi pomoc.
    >
    > ps. grupy dyskusyjne i serwery typu GUS, MF, OECD, banki, eurostat juz

    Poszukaj na WTO. www.wto.org
    Pamietam, ze tam cos takiego niedawno znalazlem.
    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-03-24 15:00:23
    Od: c...@p...onet.pl

    > Poszukaj na WTO. www.wto.org
    > Pamietam, ze tam cos takiego niedawno znalazlem.
> [...]

    Dzieki, zerkne.