  • 1. Data: 2010-05-14 14:18:29
    Temat: koniec korekty
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    No dobra, analitycy poopowiadali swoje bajki, postraszyli kryzysem itd., a
    giełda w przyszłym tygodniu wraca do wzrostów. Ja się tam przynajmniej
    nakupiłem :)

  • 2. Data: 2010-05-14 14:22:53
    Temat: Re: koniec korekty
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    > No dobra, analitycy poopowiadali swoje bajki, postraszyli kryzysem itd., a
    > giełda w przyszłym tygodniu wraca do wzrostów. Ja się tam przynajmniej
    > nakupiłem :)

    koniec korekty bedzie około lutego 2011, ale jeszcze teraz troszeczke sie
    nacieszysz:)

  • 3. Data: 2010-05-14 15:10:30
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    skippy wrote:

    > koniec korekty bedzie około lutego 2011, ale jeszcze teraz troszeczke sie
    > nacieszysz:)

    Do tego czasu znając moje nerwy to już 5x zdążę przebudować portfel :>

  • 4. Data: 2010-05-14 16:33:10
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    > koniec korekty bedzie około lutego 2011, ale jeszcze teraz troszeczke sie
    > nacieszysz:)

    Twoja data Skippy, to mały pikuś.
    Ja mam lepszą - pod koniec grudnia 2012 ma się zacząć zasadnicza
    korekta całej naszej cywilizacji. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 5. Data: 2010-05-14 16:48:05
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " sys29" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Twoja data Skippy, to mały pikuś.
    > Ja mam lepszą - pod koniec grudnia 2012 ma się zacząć zasadnicza
    > korekta całej naszej cywilizacji. :-)
    >
    > pozdr.
    > sys29

    ch...owo :)

  • 6. Data: 2010-05-14 16:48:07
    Od: "krzys" <k...@p...fm>

    napisz cos wiecej bo az mnie ciary przeszly :)

    pozdr
    krzys

  • 7. Data: 2010-05-14 17:02:51
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 14-05-2010 o 16:18:29 Delfino Delphis <D...@w...op.pl>
    napisał(a):

    > No dobra, analitycy poopowiadali swoje bajki, postraszyli kryzysem itd.,

    jest sporo straszenia, fakt. Zupełnie zapomniano o długach USA - Grecja to
    pikus.
    Z drugiej strony mamy jakis wyscig w produkcji banknotow.
    a co kupujesz ? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 8. Data: 2010-05-14 17:04:11
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    krzys <k...@p...fm> napisał(a):

    > napisz cos wiecej bo az mnie ciary przeszly :)
    >
    > pozdr
    > krzys

    Chodzi o kalendarz Azteków i jakiś mega-cykl Słońca.
    W sieci jest pełno rozważań na ten temat( np. na You Tube ).
    Do mnie to jednak nie przemawia. Uważam, że to jakieś bzdury.

    pozdr.
    sys29

  • 9. Data: 2010-05-14 17:37:26
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Zbyszek wrote:

    > jest sporo straszenia, fakt. Zupełnie zapomniano o długach USA - Grecja to
    > pikus.
    > Z drugiej strony mamy jakis wyscig w produkcji banknotow.
    > a co kupujesz ? :)

    Mój portfel jest prawie zupełnie losowy, bo nie znam się na fundamentach.
    Dobieram spółki po trzech kryteriach - wypracowują zysk, podstawowe
    parametry fundamentalne wydają się niezłe (C/Z, C/WK itp.) no i sprzyjająca
    sytuacja techniczna - tutaj też mam dwa typy: albo trend rosnący, albo trend
    boczny, przy malejącym ATRze - wtedy celuję w wybicie do góry.

    Teraz wchodzę w: ABMSOLID, ABPL, INVESTCON, WANDALEX. Choć mam jeszcze inne
    typy.

    Mam też dość nietypową strategię zamykania pozycji. Na spółkach nie stawiam
    stopa (no chyba, że coś wielkiego się wydarzy to zamykam, ale raczej na
    zasadzie wyraźnego odwrócenia sytuacji technicznej). Stopa stawiam na
    indeksie WIG20. Jak spadnie pod minima z początku roku, to zamykam wszystko.

    Aha no i zaczynam przygodę z NewConnect, ale to tylko na bardzo małe stawki.
    Postanowiłem zakupić ZAKUPY, POLMAN, TESGAS i KREC.

  • 10. Data: 2010-05-14 19:50:00
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Ja się tam przynajmniej nakupiłem :)

    No to od poniedziałku chyba zaczniesz od znacznych spadków....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/