    From: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: koniec korekty
    Date: Fri, 14 May 2010 19:37:26 +0200

    Zbyszek wrote:

    > jest sporo straszenia, fakt. Zupełnie zapomniano o długach USA - Grecja to
    > pikus.
    > Z drugiej strony mamy jakis wyscig w produkcji banknotow.
    > a co kupujesz ? :)

    Mój portfel jest prawie zupełnie losowy, bo nie znam się na fundamentach.
    Dobieram spółki po trzech kryteriach - wypracowują zysk, podstawowe
    parametry fundamentalne wydają się niezłe (C/Z, C/WK itp.) no i sprzyjająca
    sytuacja techniczna - tutaj też mam dwa typy: albo trend rosnący, albo trend
    boczny, przy malejącym ATRze - wtedy celuję w wybicie do góry.

    Teraz wchodzę w: ABMSOLID, ABPL, INVESTCON, WANDALEX. Choć mam jeszcze inne
    typy.

    Mam też dość nietypową strategię zamykania pozycji. Na spółkach nie stawiam
    stopa (no chyba, że coś wielkiego się wydarzy to zamykam, ale raczej na
    zasadzie wyraźnego odwrócenia sytuacji technicznej). Stopa stawiam na
    indeksie WIG20. Jak spadnie pod minima z początku roku, to zamykam wszystko.

    Aha no i zaczynam przygodę z NewConnect, ale to tylko na bardzo małe stawki.
    Postanowiłem zakupić ZAKUPY, POLMAN, TESGAS i KREC.