  • 31. Data: 2010-05-17 20:51:39
    Temat: Re: koniec korekty
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> wrote in message
    news:hss7ml$4ub$2@news.onet.pl...

    > Ja wiem? Jak w trendzie wzrostowym cena instrumentu jest bliska bądź
    > poniżej
    > jej średniej kroczącej, to generalnie jest on tani.

    spoko, rozumiem :)
    określiłeś przy okazji horyzont czasowy wejścia = 1/2 czasu średniej.
    Konkretnie i na temat. Dzieki :).

    pozdrawiam
    george

  • 32. Data: 2010-05-27 22:07:11
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Delfino Delphis wrote:

    > No dobra, analitycy poopowiadali swoje bajki, postraszyli kryzysem itd., a
    > giełda w przyszłym tygodniu wraca do wzrostów. Ja się tam przynajmniej
    > nakupiłem :)

    No dobra trochę się strachu najadłem, ale jak byście kupowali jak
    naganiałem, to już plusy ;)

  • 33. Data: 2010-05-28 21:58:04
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 14 Maj, 19:04, " sys29" <s...@g...pl> wrote:

    > Chodzi o kalendarz Azteków i jakiś mega-cykl Słońca.
    ale to chyba tylko problem brakującej kolejnej pozycji w ich
    kalendarzu? :P
    Coś jak 999 -> 1000, licznik się nie "przekręcił" w 999 :D