  • 1. Data: 2010-08-09 18:34:49
    Temat: kk Citi - Payback z czipem
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jak w temacie, właśnie swoją aktywowałem, czy faktycznie już TYLKO PIN
    czy zdarzają się akceptanci, którzy wymagają jeszcze podpisu?

    kk Alior ma czipa, ale czasem wystarczy się podpisać...;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-08-09 19:28:17
    Temat: Re: kk Citi - Payback z czipem
    Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl>

    > jak w temacie, właśnie swoją aktywowałem, czy faktycznie już TYLKO PIN czy
    > zdarzają się akceptanci, którzy wymagają jeszcze podpisu?

    Mam CITI-BP z chipem (czekam na Payback, ale Citi się jakoś nie śpieszy) i w
    ostatni weekend raz trasnkację podpisywałem.
    Fakt że było to miejsce gdzie możliwość płatności kartą to ciągle ewenement
    (Maximus w Nadarzynie).

  • 3. Data: 2010-08-09 19:40:16
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    RobertS pisze:
    > jak w temacie, właśnie swoją aktywowałem, czy faktycznie już TYLKO PIN
    > czy zdarzają się akceptanci, którzy wymagają jeszcze podpisu?
    >
    > kk Alior ma czipa, ale czasem wystarczy się podpisać...;-)

    Nigdy nie zdarzył mi się podpis na karcie Aliora, a używam jej codziennie.

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2010-08-09 19:50:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nigdy nie zdarzył mi się podpis na karcie Aliora, a używam jej codziennie.

    to podobnie jak ja, ale podpisywałem się raz w salonie samochodowym
    (mieli jakiś archaiczny terminal z pekao) i czasem w kerfurze trzeba się
    podpisać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-08-09 21:07:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 09 Aug 2010 20:34:49 +0200, RobertS napisał(a):
    > jak w temacie, właśnie swoją aktywowałem, czy faktycznie już TYLKO PIN
    > czy zdarzają się akceptanci, którzy wymagają jeszcze podpisu?

    Mi raz w Polomarkecie kazali się podpisać, później był tylko PIN. Z kolei na
    stacjach Lotosu nie zdarzyło mi się autoryzować citka inaczej niż
    podpisem...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 6. Data: 2010-08-10 07:12:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 09 Aug 2010 21:50:59 +0200, RobertS napisał(a):

    > to podobnie jak ja, ale podpisywałem się raz w salonie samochodowym
    > (mieli jakiś archaiczny terminal z pekao) i czasem w kerfurze trzeba się
    > podpisać

    Mi w kerfjucie zawsze szła na podpis.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-08-10 13:36:45
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Na Litwie w hipermarkecie Rimi poszła transakcja bez wklepania pinu,
    ani składania podpisu. Do tego sam wkładałem kartę do czytnika.
    Sam byłem zdziwiony. W sumie transakcja była na małą kwotę, bo niecałe
    12 litów.

  • 8. Data: 2010-08-10 14:10:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    k...@g...pl pisze:
> [...]
    > ani składania podpisu. Do tego sam wkładałem kartę do czytnika.
    > Sam byłem zdziwiony. W sumie transakcja była na małą kwotę, bo niecałe

    a w Danii wszędzie PIN, nawet Polbankowa Era (w 90% przypadkow) bez PINu
    nie przechodzila

    minus tego byl taki, ze nie pamietalem PINu do tej karty (w Polsce
    zawsze podpis)

    swoją drogą kk Polbanku bezkonkurencyjna, kurs o ok. 3-4% lepszy od Aliora!!

    i na koniec - w Danii intercharge płaci nabywca = jest on doliczany do
    kwoty transakcji ;-/ (2-3%)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-08-10 14:14:22
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 10.08.2010 16:10, RobertS wrote:
    > i na koniec - w Danii intercharge płaci nabywca = jest on doliczany do
    > kwoty transakcji ;-/ (2-3%)

    Chyba nie zawsze. Np. w Netto zdaje się, że nie doliczają.

  • 10. Data: 2010-08-10 14:18:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Chyba nie zawsze. Np. w Netto zdaje się, że nie doliczają.

    w tym roku w Netto nie byłem, ale 2 lata temu w Netto TYLKO domestic
    cards przyjmowali = jedynie lokalne, duńskie pozostałe nie były akceptowane

    --
    pozdrawiam
    RobertS