  • 1. Data: 2010-08-09 14:16:30
    Temat: Eurobank zmiana TOiP
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Tytuł Zmiana Tabeli Opłat i Prowizji konta Online Data i godzina 09-08-2010
    16:10:35 Autor eurobank
    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że z dniem 11 sierpnia 2010 roku zmianie ulega Tabela
    Opłat i Prowizji konta online.

    Wraz z nową Tabelą Opłat i Prowizji rozszerzona zostaje lista warunków
    kwalifikujących do zwolnienia z opłaty za prowadzenie konta Online:
    a.. warunek dotyczący weryfikacji wpływów przyjmuje brzmienie: "suma
    wpływów (wpłat gotówkowych i przelewów przychodzących1)) na konto (rachunek
    bieżący oraz rachunki oszczędnościowe) w miesiącu kalendarzowym
    poprzedzającym pobranie opłaty wyniosła min. 800 PLN"
    b.. dodany zostaje warunek: "rachunek bieżący jest wykorzystywany przez
    Posiadacza do spłaty rat kredytu hipotecznego udzielonego przez Euro Bank
    S.A."

    Nowa Tabela Opłat i Prowizji dla konta Online znajduje się tutaj.

    W sierpniu 2010 roku opłata za prowadzenie konta Online zostanie naliczona
    zgodnie z zasadami obowiązującymi do 10.08.2010 włącznie.

    Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z zapisami Regulaminu konta, jeżeli w
    terminie 14 dni od daty otrzymania informacji o zmianie Tabeli opłat i
    prowizji, nie złożą Państwo pisemnego oświadczenia o odmowie jej przyjęcia,
    przyjmuje się, że zaakceptowali Państwo nową treść Tabeli opłat i prowizji.

    Z poważaniem

    eurobank

  • 2. Data: 2010-08-09 14:57:53
    Temat: Re: Eurobank zmiana TOiP
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Damian Niusy" 4c600e7b$0$22795$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > konto (rachunek bieżący oraz rachunki oszczędnościowe) w miesiącu
    > kalendarzowym poprzedzającym pobranie opłaty wyniosła min. 800 PLN"

    Czy to znaczy, że można te 800 lać bezpośrednio na oszczędne?

    --
    19 lipca i 01 sierpnia !!749!! 749*0.8=599,2 749*0.6=449,4 450-600 to (60-80)%
    . .
    ! 739 ! VV oznacza sztach . Ventolinem
    u 09
    ^ . . 729 . . . . .
    25 . .01 . .
    . 18 . 21 719 . . . . . . . . . . . . .
    . 26 . . . g 03040506 .
    P . . . dni 709 .2425 . . lipiec . VVVV VV
    .19 . . . . r02VV .
    E ----> . 699 2223 2627 29 01 03 . 07 101112 17
    20 VV . 2728 31 . 08
    F . . . 141516 19 690 28 02 06 08 . 16
    VV23 29 m sierpień
    17.`'.20 680 ._. 30 VV .-09 13
    18 22 24 u
    l 1213 .'O`-' 670 ., ; o.' 05 '.O_'
    21 30 c VV
    / 1011 `-:`-'.'.657'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`., 1415
    h 07
    m09 o'\:/.d..'646|'.;. p \ ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/.. .........
    ........ ..... ..................y................

  • 3. Data: 2010-08-09 17:09:49
    Od: g...@o...pl

> [...]
    >  b.. dodany zostaje warunek: "rachunek bieżący jest wykorzystywany przez
    > Posiadacza do spłaty rat kredytu hipotecznego udzielonego przez Euro Bank

    Takich klientów, którzy spłacają kredyt hipo z konta EB, a nie mają 800
    wpływu/mies., to chyba nie ma zbyt wielu?

  • 4. Data: 2010-08-09 17:56:21
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Czy to znaczy, że można te 800 lać bezpośrednio na oszczędne?

    Wygląda na to, że tak. Poważniejszy diabeł tkwi w szczegółach, a
    konkretnie tej tajemniczej "1)" przy słowie "przychodzących". Bo oznacza
    ona, że:
    1) za wyjątkiem przelewów realizowanych pomiędzy rachunkami Konta (np.
    przelew z rachunku oszczędnościowego na rachunek bieżący)
    czyli lanie z oszczędnego na bieżący i z powrotem już się nie liczy.

  • 5. Data: 2010-08-09 18:45:10
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "knrdz" <p...@v...cy> wrote in message

> [...]
    > przelew z rachunku oszczędnościowego na rachunek bieżący)
    > czyli lanie z oszczędnego na bieżący i z powrotem już się nie liczy.

    Chyba przelanie 800zl na inne swoje konto w innym banku i z powrotem nie
    jest chyba problemem dla takiej kwoty. Warunek latwy do spelnienia.

  • 6. Data: 2010-08-09 19:02:44
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    Krzysztof pisze:

    > Chyba przelanie 800zl na inne swoje konto w innym banku i z powrotem nie
    > jest chyba problemem dla takiej kwoty. Warunek latwy do spelnienia.

    Zwłaszcza że można to robić na raty, ale to wszystko trwa (w Eurobanku
    działają chyba tylko 2 Elixiry wychodzące dziennie, pierwszym z rana,
    choćbym zlecał w przeddzień wieczorem nigdy mi przelew przed południem
    nie dotarł np. do BZWBK), a z oszczędnych i z powrotem to kwestia
    sekund. Dla mnie nic się zresztą nie zmieni - sam nigdy z tego
    niedopatrzenia dotychczasowej TOiP nie korzystałem, ale na tej grupie
    pisano, że się da, więc ktoś pewnie korzystał.

  • 7. Data: 2010-08-09 19:47:05
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "knrdz" <p...@v...cy> wrote in message

> [...]
    > mnie nic się zresztą nie zmieni - sam nigdy z tego niedopatrzenia
    > dotychczasowej TOiP nie korzystałem, ale na tej grupie pisano, że się da,

    To masz wyjatkowego pecha, bo generalnie wszystkie zlecenia ustawione
    wczesniej docieraja do bankow docelowych I-sesja rozliczeniowa, nawet jezeli
    zdaze wklepac przelew przez 8 rano, to tez dochodz I. Oczywiscie czasami EB
    ma z rana przed 8:00 jakis off-line (niemozliwosc wpisania przelewu), to
    wtedy lapie sie na II. Z dostepnym tabel w necie znajduje, ze powinny byc
    3-sesje wychodzace z EB; trzeciej nie testowalem, wiec nie bede sie
    wypowiadal jak z nia jest.

  • 8. Data: 2010-08-09 21:27:57
    Od: kecef <n...@n...no>

    W dniu 09.08.2010 19:56, knrdz pisze:

> [...]
    > przelew z rachunku oszczędnościowego na rachunek bieżący)
    > czyli lanie z oszczędnego na bieżący i z powrotem już się nie liczy.

    Lanie z oszczędnego na bieżący i z powrotem nie liczy się od stycznia
    tego roku, bo w poprzednim toip był już ten zapis.

  • 9. Data: 2010-08-09 21:30:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" i3pibm$1hsb$...@n...ipartners.pl

    > Chyba przelanie 800zl na inne swoje konto w innym banku
    > i z powrotem nie jest chyba problemem dla takiej kwoty.
    > Warunek latwy do spelnienia.

    Ja przelałem z EB do BZWBK i pokusiłem się na drogę powrotną
    jeszcze tego samego dnia. Nie wiem, czy do EB dotarły, bo EB
    teraz nie jest w online.

    --
[...]
    25 . .01 . . 09

  • 10. Data: 2010-08-10 06:15:21
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    g...@o...pl napisał(a):
    > Takich klientów, którzy spłacają kredyt hipo z konta EB, a nie mają 800
    > wpływu/mies., to chyba nie ma zbyt wielu?

    Zakladajac ze 99% uzytkownikow EB ma konto dla kont oszczednosciowych i jakies
    konkretne srodki przelewa na te oszczednosci (dla 800pln to chyba byloby
    niespecjalnie warte zachodu), to takze te rozwazania o 800pln/mies sa
    dziwaczne... A jednak co temat o EB to teksty typu "o matulu, jak tu przelac
    800pln zeby bylo za darmoche". Ale - w koncu zyjemy w kraju sponsorujacym
    zolnierzy na dziwacznej wojnie, broniacej krzyzy i cieszacym sie ze plemiel
    podnosi podatki - wiec w sumie nie ma sie co dziwic.