  • 1. Data: 2010-08-09 15:45:29
    Temat: Gotówka z karty kredyt. bez prowizji?
    Od: " " <b...@g...pl>

    Podobno są sposoby na wyciągnięcie gotówki z karty bez prowizji. Słyszałem o
    sposobie na zakup w sklepie (np. saturn) i zwrot sprzętu na drugi dzień i o
    sposobie w kasynie (zakup żetonów do gry i spieniężenie ich po powiedzy
    godzinie "niby gry")

    Znacie jakies inne sposoby?

  • 2. Data: 2010-08-09 15:47:23
    Temat: Re: Gotówka z karty kredyt. bez prowizji?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    b...@g...pl wrote:
> [...]
    > sposobie w kasynie (zakup żetonów do gry i spieniężenie ich po powiedzy

    tak, kupienie czegokolwiek i sprzedanie tego czegoś gdziekolwiek. Byle
    drożej.
    Kupienie czegoś sąsiadowi, a on ci odda gotówkę.

    tylko po co?

  • 3. Data: 2010-08-09 17:23:14
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > tak, kupienie czegokolwiek i sprzedanie tego czegoś gdziekolwiek. Byle
    > drożej.
    > Kupienie czegoś sąsiadowi, a on ci odda gotówkę.
    >
    > tylko po co?

    Przeczytaj temat watku to sie dowiesz po co...

  • 4. Data: 2010-08-09 17:57:57
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl> napisał w wiadomości

    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    Stań w kasie do Tesco i płać za ludzi odbierając gotówkę.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2010-08-09 18:46:36
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Użytkownik nadaje:

    > Podobno są sposoby na wyciągnięcie gotówki z karty bez prowizji.

    Jak karta ładna można ją sprzedać na allegro.
    Kartą można sprzątnąć g... jak piesek narobi na chodnik o ile właściciel
    pieska nam zapłaci.
    Jeśli ktoś ma dużo kart, na przykład talię "do piotrusia", to może sobie
    zarobić grą w karty.
    Jeśli ktoś jest szybki w palcach to wystarczą do gry 3 karty.