  • 11. Data: 2010-08-10 14:20:28
    Temat: Re: kk Citi - Payback z czipem
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 10.08.2010 16:18, RobertS wrote:

    > w tym roku w Netto nie byłem, ale 2 lata temu w Netto TYLKO domestic
    > cards przyjmowali = jedynie lokalne, duńskie pozostałe nie były akceptowane

    Tak było, ale chyba od października lub listopada 2008 przyjmują wszystkie.

  • 12. Data: 2010-08-10 14:25:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tak było, ale chyba od października lub listopada 2008 przyjmują wszystkie.

    dobrze wiedzieć ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2010-08-11 20:24:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-08-09 20:34, RobertS wrote:
    > jak w temacie, właśnie swoją aktywowałem, czy faktycznie już TYLKO PIN
    > czy zdarzają się akceptanci, którzy wymagają jeszcze podpisu?
    >
    > kk Alior ma czipa, ale czasem wystarczy się podpisać...;-)

    Moge sie mylic, ale chyba tylko Pekao nie jest certyfikowany i w
    terminalach trzeba sie podpisywac.

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 14. Data: 2010-08-15 07:39:16
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    > jak w temacie, właśnie swoją aktywowałem, czy faktycznie już TYLKO
    > PIN

    Się dopytam - dostałeś Citi BP Payback z logiem Payback i dodatkowym
    numerem Payback oprócz numeru karty?
    Czy toto ma też kod paskowy Payback na odwrocie?

    Pytam bo właśnie zmieniłem Citi-Plus na Citi-BP i dostałem zwykłą
    Citi-BP .
    Konsultanci twierdzą że z Pybackiem to jeszcze nie wydają, dopiero
    będą wymieniać.
    Czy taką kartę trzeba gdzieś (np. na stacji BP) powiązać z kartą
    Payback?

    Sławek

  • 15. Data: 2010-08-18 22:10:54
    Od: "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl>

    Slavekk <s...@g...pl> napisał(a):

    > Się dopytam - dostałeś Citi BP Payback z logiem Payback i dodatkowym
    > numerem Payback oprócz numeru karty?
    Nie do mnie, ale potwierdzam że ma.
    ..

> [...]
    > będą wymieniać.
    > Czy taką kartę trzeba gdzieś (np. na stacji BP) powiązać z kartą
    Wydają, powoli, ja wniosek o zmianę z motokarty złożyłem (wysłałem im) w
    zeszłym roku.
    Karta jest rejestrowana automatycznie przez payback - z tego co się na
    infolini paybackowej dowiedziałem - chwilę to trwa (dokładnie nie wiem) -
    kartę dostałem w tym tygodniu i jeszcze nie mam jej zarejestrowanej w
    paybacku. Po tym jak już będzie zarejestrowana będzie można połączyć konta -
    to z karty citi i np drugie ze zwykłej karty paybackowej.

    Pozdrawiam
    Michał M