  • 1. Data: 2010-08-09 19:17:37
    Temat: jakie konto prawdziwie online ?
    Od: "Paweł" <p...@u...to>

    ...chodzi mi o konto z rachunkiem karty kredytowej, na który jeśli przeleje
    pieniądze są widoczne po kilku godzinach, a nie po 2 dniach lub więcej...
    Podobno Allianz, coś jeszcze ?

  • 2. Data: 2010-08-09 19:42:02
    Temat: Re: jakie konto prawdziwie online ?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Paweł pisze:
    > ...chodzi mi o konto z rachunkiem karty kredytowej, na który jeśli przeleje
    > pieniądze są widoczne po kilku godzinach, a nie po 2 dniach lub więcej...
    > Podobno Allianz, coś jeszcze ?

    Alior, mBank (a skoro mBank, to pewnie i MultiBank też)

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2010-08-09 19:53:25
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Paweł" <p...@u...to> wrote in message
    > ...chodzi mi o konto z rachunkiem karty kredytowej, na który jeśli
    > przeleje
    > pieniądze są widoczne po kilku godzinach, a nie po 2 dniach lub więcej...
    > Podobno Allianz, coś jeszcze ?

    Z doswiadczenia- Alior prawie od razu zgodnie z ksiegowaniem elixiru-czyli I
    i II oraz III-dnia nastepnego; WBK-jezeli przelane rano I-sesja z innego
    banku, to widoczne na rachunku KK na koniec dnia ok 19-20:00.

  • 4. Data: 2010-08-09 20:16:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@u...to> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > ...chodzi mi o konto z rachunkiem karty kredytowej, na który jeśli
    > przeleje
    > pieniądze są widoczne po kilku godzinach, a nie po 2 dniach lub więcej...
    > Podobno Allianz, coś jeszcze ?

    Także mBank, Multibank, Raifffeisen, Getin - we wszystkich tych bankach jest
    doskonała onlajnowość kart kredytowych.